Gå til innhold

Er hun psyk?

Gjest Er jeg den friskeste i dette forholdet?

Anbefalte innlegg

Gjest Er jeg den friskeste i dette forholdet?
Skrevet

En kvinner fra Brasil har forandret seg så mye at jeg ikke kjenner henne igjen i virkeligheten,eller på webkamera.Bildene var veldig fine,men hun har nå slanket seg 20 kr og har farget håret helt svart.Det var før rødt men inslag av grått.

Har mistanke til at hun lyver.

Hun virker veldig nervøs,og er usikker på om hun er noe for meg selv om hun er både pen,sikkert smart og jeg føler sympati for henne.Hun sier 4 menn har avvist henne pga dårlig økonomi,

men jeg tror vel heller det muligens er hennes psyke?Hvem i norges land ville ikke hatt en vakker 42 åring hvis hodet var i orden ? Uansett økonomi.Selv stuepiker på hotell får seg jo kjæreste?

Jeg undres!

Skrevet

Her gir du så mye informasjon at det må være lett å kjenne igjen det stakkars mennesket. Du må be om å få dette sletta.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Til din signatur:

Det betviler jeg sterkt.

Gjest Er jeg den eneste friske i dette forholdet?
Skrevet

Her gir du så mye informasjon at det må være lett å kjenne igjen det stakkars mennesket. Du må be om å få dette sletta.

1.Hvis hun er frisk,ser jeg ikke problemet.Hun jobber jo 100%.

Da tar jeg jo feil.

2.De fleste av hennes venner og ev familie i Norge snakker mest portugisisk.

3.NHD eller Moderator sletter dette om det "avslører henne"

4.Jeg kommer med gladmeldig senere, om jeg tar henne til mitt bryst alikevel.Det er mange av oss som har sår på sjelen.

5.Har ikke sagt hvor hun bor.Eller hvor hun jobber.Hun er ikke stuepike.

6.Det er sikkert mange i 40 årene i norge fra sør-amerika.Flest fra Chile ville jeg tro,så hun har nok beholdt mye av sin anonymitet.

Mener du jeg har gått over streken tonie,få du heller si ifra til moderator eller NHD.Jeg kan vel være delvis enig.Kunne sagt i 40 årene og sør-amerika.

Foreslår at du finner meg på facebook da om jeg sier at jeg bor i Akershus,er 51 år og har ett stort fint hus fra 2003.Jeg er stor,har både briller og skjegg på bildet.Skorpion 1958.

Har du ikke funnet meg på 1 uke kan du se helt bort i fra din antalegse om at M fra R i Brasil er avslørt! Hun bor nå i M i sør-norge.

Skrevet

1.Hvis hun er frisk,ser jeg ikke problemet.Hun jobber jo 100%.

Da tar jeg jo feil.

2.De fleste av hennes venner og ev familie i Norge snakker mest portugisisk.

3.NHD eller Moderator sletter dette om det "avslører henne"

4.Jeg kommer med gladmeldig senere, om jeg tar henne til mitt bryst alikevel.Det er mange av oss som har sår på sjelen.

5.Har ikke sagt hvor hun bor.Eller hvor hun jobber.Hun er ikke stuepike.

6.Det er sikkert mange i 40 årene i norge fra sør-amerika.Flest fra Chile ville jeg tro,så hun har nok beholdt mye av sin anonymitet.

Mener du jeg har gått over streken tonie,få du heller si ifra til moderator eller NHD.Jeg kan vel være delvis enig.Kunne sagt i 40 årene og sør-amerika.

Foreslår at du finner meg på facebook da om jeg sier at jeg bor i Akershus,er 51 år og har ett stort fint hus fra 2003.Jeg er stor,har både briller og skjegg på bildet.Skorpion 1958.

Har du ikke funnet meg på 1 uke kan du se helt bort i fra din antalegse om at M fra R i Brasil er avslørt! Hun bor nå i M i sør-norge.

Det er ikke så veldig vanskelig å skjønne hvem du er, da du har skrevet veldig mye om deg selv, hvor du bor, og inleggene dine er også gjenkjennelige, selvom du bruker forskjellige nick.

Gjest dump henne
Skrevet

Dette er en dame som prøver å svindle deg,

hun er ikke den hun har utgitt seg for.

Det var hennes pene søster som viste seg på webcam for å fange din interesse. Nå prøver hun å få deg til å syns synd på seg (hun snakker om dårlig økonomi), så etterhvert vil hun nok hinte om litt penger....

Og gifter du deg med henne... så er det for at hun skal få bli her.

Gjest Ejdefidf?
Skrevet

Det er ikke så veldig vanskelig å skjønne hvem du er, da du har skrevet veldig mye om deg selv, hvor du bor, og inleggene dine er også gjenkjennelige, selvom du bruker forskjellige nick.

Flott,da kan du jo bare gå inn på FB å sende meg en personlig meldig.Gleder meg til å høre fra deg!

Gjest Ejdefidf?
Skrevet

Dette er en dame som prøver å svindle deg,

hun er ikke den hun har utgitt seg for.

Det var hennes pene søster som viste seg på webcam for å fange din interesse. Nå prøver hun å få deg til å syns synd på seg (hun snakker om dårlig økonomi), så etterhvert vil hun nok hinte om litt penger....

Og gifter du deg med henne... så er det for at hun skal få bli her.

Hun har bodd her i 9 år og er skilt fra en på Lillehammer.Han var voldelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...