Gå til innhold

Psykisk kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde problemer med et virus som var i magen min i rundt 3 uker der jeg hadde intens kvalme som gjorde at jeg kastet opp og hadde diare. Da jeg ble frisk igjen hadde jeg fortsatt kvalme, fordi hver morgen jeg våknet kjendte jeg etter om jeg var kvalm, noe som gjore at jeg ble kvalm. Så hver morgen jeg våkner er jeg kvalm fordi jeg greier ikke å tenke på noe annert. Dette gjør at jeg får problemer med å gå på skole og jobb. Legen min vet ikke hva hun skal gi meg. Så jeg lurer på om dette har utviklet seg til psykisk kvalme? I og med at jeg har vært kvalm hver dag i 2 mnd etter at jeg ble frisk igjen fra mage viruset. Det eneste jeg tenker på er kvalme om morningen. Noen få ganger hender det at jeg ikke tenker over kvalmen fordi jeg blir opptatt med andre ting. Men når jeg tenker på det blir jeg kvalm.

Skrevet

Hei, dette kan være OCD. Jeg hadde slik innbildt kvalme i over to år. Det ble borte når jeg fikk noe annet å bekymre meg over. Nå har jeg schizofreni og, men kombinasjon zoloft / zyprexa hjalp meg mye. Nå er det vel mest ssri som er aktuelt for deg, iom at du ikke har schizofreni.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...