Gå til innhold

ADHD

Gjest Madeleine85

Anbefalte innlegg

Gjest Madeleine85
Skrevet

Hei! Fastlegen min mener jeg har ADHD. Jeg har derfor blitt henvist til en psykiater som skal vurdere å diagnostisere meg. Etter jeg fikk "halveis" diagnosen, prøvde jeg concerta for moro skyld sammen med alkohol en dag(54 mg). Det viste seg at denne pillen berolighet meg ekstremt.Jeg har aldri vært så rolig i hele mitt liv. Etter et par dager prøvde jeg den samme pillen uten alkohol(54 mg)som jeg to klokken 7. Den dagen var helt forferdelig. Jeg hadde vondt i huet, det kriblet i hele kroppen, jeg hadde angst og jeg var fryktelig "dopa". Det var ikke sjangs å komme seg på jobb den dagen. Jeg hadde også litt pustebesvær. Hva er dette? Hvorfor er det sånn? Er det pågrunn av at det er for høy dose eller er det det at jeg ikke har ADHD? Skal uansett til psykiater snart så trenger ikke "sikker diagnose"(noe som dere sikkert ikke kan gi meg), men er nysgjerrig så om dere bare kan gi meg litt input.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...