Gjest bølger Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Dårligere for hver dag. Begynner å få angst også. Det blir galt samme hva jeg gjør. Enten jeg begynner igjen på ap eller om jeg fortsetter uten. Føler meg fanget i et garn som jeg ikke kommer ut av. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Mener du at du er en bedre sjåfør i den tilstanden du er i nå enn da du brukte AP? Hvis jeg var deg ville jeg starte med AP igjen og se hvordan alt dette utvikler seg. Kanskje vil du få dispans til å kjøre bil med AP? Mange vil jo kunne få det om dosen ikke er for stor (ettersom jeg har forstått dette). 0 Siter
Rosavina Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Start nå for all del opp med medisiner igjen. Du kan ikke løse situasjonen når du blir stadig dårligere. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Fortsett med AP. Kjør som før. Ikke foreta deg noe nytt pga Forskriften før legen evt tar det opp med deg. 0 Siter
rose23 Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 I forhold til førerkortsaken vil det telle verre om du blir psykotisk igjen eller holder deg frisk med AP.... 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 I forhold til førerkortsaken vil det telle verre om du blir psykotisk igjen eller holder deg frisk med AP.... Jeg har aldri vært psykotisk. Bruker de i kombinasjon med andre medisiner på grunn av depresjon. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 14. september 2010 Skrevet 14. september 2010 Fortsett med AP. Kjør som før. Ikke foreta deg noe nytt pga Forskriften før legen evt tar det opp med deg. Jeg har tatt de nå, selv om jeg føler meg veldig usikker og redd. De siste dagene har jeg uten å tenke på det begynt å klype meg på armer og ben. Det har jeg også gjort mye før når jeg er dårlig. Er det en normal reaksjon, eller er det en form for selvskading? 0 Siter
Gjest En tanke... Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Jeg har tatt de nå, selv om jeg føler meg veldig usikker og redd. De siste dagene har jeg uten å tenke på det begynt å klype meg på armer og ben. Det har jeg også gjort mye før når jeg er dårlig. Er det en normal reaksjon, eller er det en form for selvskading? ''De siste dagene har jeg uten å tenke på det begynt å klype meg på armer og ben. Det har jeg også gjort mye før når jeg er dårlig. Er det en normal reaksjon, eller er det en form for selvskading?'' Kan det være at du gjør det for å kjenne kroppen din? Husket jeg klep og banket i kroppen når jeg var dårlig,var for å kjenne kroppen. Var redd jeg skulle forsvinne. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 ''De siste dagene har jeg uten å tenke på det begynt å klype meg på armer og ben. Det har jeg også gjort mye før når jeg er dårlig. Er det en normal reaksjon, eller er det en form for selvskading?'' Kan det være at du gjør det for å kjenne kroppen din? Husket jeg klep og banket i kroppen når jeg var dårlig,var for å kjenne kroppen. Var redd jeg skulle forsvinne. Jeg tror heller det er for å dempe en indre uro jeg har. Det har vært veldig lite av det når jeg har vært bra medisinert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.