Gå til innhold

Til dere damer; klær

Anbefalte innlegg

Gjest sminkedokka

Hvordan kler dere dere på en vanlig hverdag kontra på fest?

Jeg liker å gå med tights, lang kåpe, eller kort kåpe med lang topp under og støvletter. Synes det er fint til hverdags ;) Gjerne noen tunikaer også. TIl fest så sminker jeg meg ekstra mye og da går jeg i en fin topp, gjerne ei fin bukse til, eller en kjole :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353197-til-dere-damer-kl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg jobber hadde vi kleskode før: svart bukse og svart t-skjorte. Derfor går jeg mye i det, fordi det er det jeg har, og fordi jeg liker svart. Vanligvis bruker jeg enten ei svart dressbukse med svart topp til, gjerne litt lang og med ermer. Singlet under. Ellers kan jeg bruke svart, trang bukse med en tunika over og langarmet/trang topp under den. Er det varmt kan jeg bruke en kort kjole med tights under.

Til fest bruker jeg enten dressbukse med en mer pyntet topp, eller en knelang kjole i grå/blå/grønne toner og ei fin strømpebukse. Lave enkle sko eller rette svarte støvletter.

Men nå er ikke jeg den mest moteinteresserte heller :) enkelt og svart føler jeg meg aldri utenfor i

Annonse

Gjest sminkedokka

Jeg kan vel dele klesstilene mine i ca. fire: Jobb (litt formelt), sporty fritid, annen fritid og fest. Innen disse kategorier finnes mye forskjellig.

Bruker fem minutter på sminke til hverdags, til fest blir det en del mer.

Det høres ut som du har en avansert klesstil ;)

Gjest sminkedokka

På jobb går jeg i de styggeste klærne mine, så da synes jeg det er ok å pynte meg litt utenom jobb i det daglige. Til fest er jeg skikkelig påfugl.

Hehe påfugl ja.. ;)

Ble nysgjerrig nå, hvorfor har du de styggeste klærne på jobb? Kan jeg spørre hva du jobber med? =)

Annonse

Gjest sminkedokka

Går kjedelig kledd jeg,vanlige klær til hverdags. Sminker meg ved festlige anledninger,det er ikke ofte. Da staser jeg meg opp også,kjole eller fint antrekk.

Hvorfor går du i kjedelige klær da? Er det ikke en kvinnes rett å være litt attraktiv? :)

Gjest sminkedokka

Til hverdags har jeg på meg klær og til fest litt finere klær. Jeg sminker meg så og si aldri til hverdags, men det gjør jeg til fest.

Er det ikke kjipt å ikke sminke seg da? Jeg føler jeg må sminke meg da jeg vil bli enda mer pen enn jeg er, hihi

Er det ikke kjipt å ikke sminke seg da? Jeg føler jeg må sminke meg da jeg vil bli enda mer pen enn jeg er, hihi

...og jeg sminker meg aldri til hverdags, men av og til til fest - men da er det evt 3 minutter med ansiktskrem, mascara og leppestift. ;-)

Jeg synes jeg er pen nok - ikke at det er veldig vakkert, men tror ikke noen synes det er ubehagelig å se på meg ;-)

Er godt voksen og gift - og bryr meg katten om hva andre synes om mitt utseende og mine klær (som regel jeans og topp)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...