Gjest bipolar depresjon Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Kan man bli kvitt depresjonen med terapi eller må det det medisiner til? 0 Siter
miakami Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 den kan gå over helt av seg selv, problemet er at uten medisin kommer den lett tilbake. det er nok å miste noen dagers søvn 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 den kan gå over helt av seg selv, problemet er at uten medisin kommer den lett tilbake. det er nok å miste noen dagers søvn Jeg mener dette kan gå over av seg selv - clue er: DIN LIVSSITUASJON. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Ja. Jeg har vært igjennom slike depresjoner uten noen som helst behandling. Det er helvete, og jeg unner ingen det. Uten medisiner var det verre både i styrke og lengde. Og.. De kommer tilbake. For meg ca hvert andre-tredje år før jeg fikk adekvat behandling. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.