Gå til innhold

Borte resten av dagen

Nils Håvard Dahl, psykiater

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Skal snakke med noen avdøde hester :-)

Skrevet

Har en hest jeg gjerne skulle ha snakket litt med. Kan du legge ut "oppskriften" her?

Skrevet

Oj, kan du ikke heller snakke med noen avdøde dinosaurer? Det hadde vært spennende.

Skrevet

*knegg* ;-)

Hehe, knegg ja, du vet at hester knegger? Kanskje døde hester også? :D

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Hehe, knegg ja, du vet at hester knegger? Kanskje døde hester også? :D

Tror kanskje de bare vrinsker :P

Gjest fornemmelseforfuskogfanteri
Skrevet

Bare lurte på om det er like enkelt å komme i kontakt med avdøde insekter. Har kommet i skade for å tråkke på en edderkopp som dessverre avled, og som jeg gjerne skulle bedt om unnskyldning. Dessuten har jeg slått ihjel større mengder mygg gjennom årenes løp, og det har nå begynt å tære alvorlig på samvittighet og psykisk helse.

Kan du hjelpe? Om så, hvordan vet man at man ikke kommer i kontakt med feil mygg f.eks.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...