Gå til innhold

Barnets beste å ha "far ukjent" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Enkelt fedre er faktisk så ille at det er bedre at ungene ikke har kontakt med dem, fordi de traumatiserer ungene så mye.''

Spør du meg høres det ut som om dette fort kan være tilfelle med en kvinne som går bort og blir gravid med en såpass tung rusmisbruker at hun må holde ham skjult for deres barn også.

Har hun driti seg ut i fylla er det kanskje en idè å benytte seg av abortretten. For ungens skyld.

''Spør du meg høres det ut som om dette fort kan være tilfelle med en kvinne som går bort og blir gravid med en såpass tung rusmisbruker at hun må holde ham skjult for deres barn også.

Har hun driti seg ut i fylla er det kanskje en idè å benytte seg av abortretten. For ungens skyld.''

Helt enig med deg! Mora er nok ikke skikket for fem øre hun heller til å ta seg av avkommet. Hun er for lite intelligent rett og slett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står ingenting om "tung rusmisbruker" noe sted. Han ruser seg ikke daglig, men i perioder blir det mye alkohol og også inntak av andre rusmidler.Du kan ikke se på ham at han er en rusmisbruker. Han ser veldig flott ut. Jeg ante ikke at han hadde rusproblemer når jeg forelsket meg i ham. Jeg ble meget uventet gravid (jeg brukte prevensjon), og fortalt ham dette. Han truet meg til å ta abort, da ham mente selv han ikke var klar for noe barn, og heller ikke i stand til å takle det ansvaret det ville medføre. Han tror at jeg har tatt abort. Jeg har ikke sett ham siden.

Det du skriver her er i så fall langt viktigere enn hans rusproblemer. Han vil ikke ha noe med barnet å gjøre. Han truet deg til abort. Så vidt jeg forstår er det heller ikke en person du kommer til å støte på når du triller på ungen?

I så fall vil han ikke bli far. Du vil muligens bli mor. Ikke fortell ham noe.

Skrevet

''Spør du meg høres det ut som om dette fort kan være tilfelle med en kvinne som går bort og blir gravid med en såpass tung rusmisbruker at hun må holde ham skjult for deres barn også.

Har hun driti seg ut i fylla er det kanskje en idè å benytte seg av abortretten. For ungens skyld.''

Helt enig med deg! Mora er nok ikke skikket for fem øre hun heller til å ta seg av avkommet. Hun er for lite intelligent rett og slett.

Nå klargjorde hun et par ting under, og da forstår jeg henne bedre.

Skrevet

''Hvis moren likevel har gjort seg gravid med en som ikke er skikket til å bli far, burde ikke dette gå utover ungen - som jeg mener har krav på sin far.''

Hvis mannen ikke er skikket til å være far, vil det jo gå ut over ungen, uansett. Per definisjon.

Enkelt fedre er faktisk så ille at det er bedre at ungene ikke har kontakt med dem, fordi de traumatiserer ungene så mye.

Med vennlig hilsen

Men slike kvinner som går etter sånne misforståtte "macho-menn" er jo heller ikke skikket til å ta seg av barn. Hva slags far en velger til sine barn, sier MYE om kvinnen også! Så er ikke faren skikket, er nok ikke moren det heller. Stakkars unger!

Skrevet

Men slike kvinner som går etter sånne misforståtte "macho-menn" er jo heller ikke skikket til å ta seg av barn. Hva slags far en velger til sine barn, sier MYE om kvinnen også! Så er ikke faren skikket, er nok ikke moren det heller. Stakkars unger!

Det vet man bare INTET om. Det er gjerne ofte slik, men overhodet ikke alltid. Man skal være MEGET forsiktig med å dra slike slutninger.

Skrevet

Det vet man bare INTET om. Det er gjerne ofte slik, men overhodet ikke alltid. Man skal være MEGET forsiktig med å dra slike slutninger.

Ja, enig med deg. Jeg dro det litt for langt. Og jeg siktet IKKE til trådstarter her heller, men til de som dras mot mer eller mindre kriminelle "macho-menn".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...