Gå til innhold

Sertifikat - tilbake etter beslag

Anbefalte innlegg

Min yngste bror mistet sertifikatet i sommer, og skal få sertifikatet tilbake om en uke. I den forbindelse spurte han meg om jeg tror de sender det til den adressen han har oppgitt da han ble stoppet, som er den adressen han bor på og den adressen han fikk tiltalebrevet (eller hva det enn heter, det brevet hvor han samtykket til bot og førerkortbeslag eller ikke), eller om sertifikatet sendes til folkeregistert adresse, som er adressen boten ble sendt til? Førerkortbeslaget var i kommunen hvor han har sin folkeregistrerte adresse, hvis det har noen betydning.

Kortversjonen: Hvilken adresse sendes førerkortet til, folkeregistrert adresse eller den adressen som ble oppgitt når beslaget fant sted?

Jeg har ingen erfaring med førerkortbeslag, og ingen av oss har klart å finne svar på dette via google, så nå håper jeg noen her har erfaring på området eller i det minste vet mer enn oss :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353273-sertifikat-tilbake-etter-beslag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kjørekort

Jeg trodde at alle som mistet lappen, måtte kjøre opp på nytt og hvis overtredelsen er grov må de ta hele lappen på nytt.

Ikke når man mister førerkortet for kortere tid. Jeg mistet førerkortet for 3 måneder, og fikk det tilbake i posten som rekommandert sending.

Ikke når man mister førerkortet for kortere tid. Jeg mistet førerkortet for 3 måneder, og fikk det tilbake i posten som rekommandert sending.

Førerkort kommer som rekomandert sending, men nye pass sendes rett i postkassa... Underlig praksis...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...