Gjest bølger Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg prøver meg igjen på det jeg spurte om tidligere for det betyr endel for meg å vite om det er normalt å klype seg hele dagen for å dempe uro. Jeg gjør det automatisk. Det fører ofte med seg at jeg kutter meg til slutt. Nå vet jeg ikke om grunnen er at jeg kuttet ut ap en ukes tid, eller om det er situasjonen i seg selv. Jeg har iallefall ikke hatt det slik på lenge. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Når du har det slik, kan det umulig være riktig å kutte medisiner. Jeg anbefaler at du begynner igjen. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Når du har det slik, kan det umulig være riktig å kutte medisiner. Jeg anbefaler at du begynner igjen. Jeg har tatt de i 3 dager igjen nå etter anbefalingen fra deg tidligere, men det tar kanskje noen dager før de virker skikkelig igjen. Jeg håpet på svar på det jeg spurte om. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg har tatt de i 3 dager igjen nå etter anbefalingen fra deg tidligere, men det tar kanskje noen dager før de virker skikkelig igjen. Jeg håpet på svar på det jeg spurte om. Hvilken betydning har det om det er "normalt" å klype seg? Så lenge det blir med klypingen, og du mener at det hjelper deg, er det vel greit? 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hvilken betydning har det om det er "normalt" å klype seg? Så lenge det blir med klypingen, og du mener at det hjelper deg, er det vel greit? ok 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Det er ikke normalt. Jeg vet at kuttingen ikke er normalt, men er ikke det andre heller normalt? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Jeg vet at kuttingen ikke er normalt, men er ikke det andre heller normalt? Det er ikke normalt å klype seg selv, nei. Men det er tross alt hundre ganger bedre enn kutting, så om det hjelper, så kan du vel bare klype litt i en periode? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.