Gå til innhold

Aurorix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet om det her før. En perferi venn fikk på Aurorix 600mg.

Han sluttet brått av ukjent grunn. Det utløste en kaskste av negative ting. Kan nevne: Skillmisse, jobb-slutt, ingen kontakt med familien, totalt uinteresert i alt. Bor nå i en Canpingvogn - vil ikke ha kontakt med noen. Isolert - en einstøing i en alder av 43 år.

Hva har skjedd? Er AD som en slutter brått i noen tilfeller faltalt?

Benzodiasepiner i høyer dose er det noe av det samme - ved brå slutt?

Skrevet

Kanskje han ble deprimert igjen, da? Du må skille mellom abstinenser og tilbakefall.

Abstidenser?

Skrevet

Han verken drakk eller røkte eller brukte noe annet....

Skrevet

Kanskje han ble deprimert igjen, da? Du må skille mellom abstinenser og tilbakefall.

SeMenIkkeRøre: Skjønner ikke helt hva du mener...

Skrevet

Leste du stykke mitt nøye?

Skrevet

Abstidenser?

Du må huske klokkeslette inneleggene kom inn...se på det du, så ser du at det ikke er i kronolisk rekkefølge....

Skrevet

Du må huske klokkeslette inneleggene kom inn...se på det du, så ser du at det ikke er i kronolisk rekkefølge....

Du skjønte vel det ??

Skrevet

Husk - igjen - se på klokkesletta - de er ikke kronoliske...hvis du var det du mente.....

Skrevet

Vel,jeg har skrevet om det her før. En perferi venn fikk på Aurorix 600mg. Han sluttet brått av ukjent grunn. Det utløste en kaskste av negative ting. Kan nevne: Skillmisse, jobb-slutt, ingen kontakt med familien, totalt uinteresert i alt. Bor nå i en Canpingvogn - vil ikke ha kontakt med noen. Isolert - en einstøing i en alder av 43 år.

Hvis det noen av dere som ikke klarte å lese å tolke dette - les det igjen...

Skrevet

Vel,jeg har skrevet om det her før. En perferi venn fikk på Aurorix 600mg. Han sluttet brått av ukjent grunn. Det utløste en kaskste av negative ting. Kan nevne: Skillmisse, jobb-slutt, ingen kontakt med familien, totalt uinteresert i alt. Bor nå i en Canpingvogn - vil ikke ha kontakt med noen. Isolert - en einstøing i en alder av 43 år.

Hvis det noen av dere som ikke klarte å lese å tolke dette - les det igjen...

...og igjen - kanskje det sitter...

Skrevet

herregud du spammer!!!!!

RIMS: Spammer - forklar.

Skrevet

Har slutta med Aurorix to ganger. Fikk ikke sliketing for meg, men veldig kroppslige ubehag. Ene gangen da slutta jeg brått og var intens kvalm i fem uker. Andre gangen fikk jeg en abnorm svimmelhet etter nedtrapping. Var flere år mellom disse to episodene. Men jeg er sikker på at det var min reaksjon på å slutte. Så noe skjer. Cipralex slutt holdt på å ta knekken på meg, men det har jeg vel skrevet om før:=))

Bruker Aurorix nå og... på grunn av at jeg ble så dårlig etter cipralex- og måtte ha noe. Aurorix er de som gir meg minskt bivirkninger.--- men jeg liker ikke å bruke dem på grunn av interaksjoner til andre medisiner. Men må man så må man-- tør ikke slutte iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...