Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Jeg har skrevet om det her før. En perferi venn fikk på Aurorix 600mg. Han sluttet brått av ukjent grunn. Det utløste en kaskste av negative ting. Kan nevne: Skillmisse, jobb-slutt, ingen kontakt med familien, totalt uinteresert i alt. Bor nå i en Canpingvogn - vil ikke ha kontakt med noen. Isolert - en einstøing i en alder av 43 år. Hva har skjedd? Er AD som en slutter brått i noen tilfeller faltalt? Benzodiasepiner i høyer dose er det noe av det samme - ved brå slutt? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Kanskje han ble deprimert igjen, da? Du må skille mellom abstinenser og tilbakefall. Abstidenser? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Han verken drakk eller røkte eller brukte noe annet.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Kanskje han ble deprimert igjen, da? Du må skille mellom abstinenser og tilbakefall. SeMenIkkeRøre: Skjønner ikke helt hva du mener... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Kanskje han ble deprimert igjen, da? Du må skille mellom abstinenser og tilbakefall. Leste du stykke mitt nøye? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Hva feiler det deg egentlig? Du da ? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Abstidenser? Du må huske klokkeslette inneleggene kom inn...se på det du, så ser du at det ikke er i kronolisk rekkefølge.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Du må huske klokkeslette inneleggene kom inn...se på det du, så ser du at det ikke er i kronolisk rekkefølge.... Du skjønte vel det ?? 0 Siter
Gjest RIMS Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Hva feiler det deg egentlig? du er ikke det hakk bedre.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 du er ikke det hakk bedre.... Hvem da? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Du må huske klokkeslette inneleggene kom inn...se på det du, så ser du at det ikke er i kronolisk rekkefølge.... Husk - igjen - se på klokkesletta - de er ikke kronoliske...hvis du var det du mente..... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Vel,jeg har skrevet om det her før. En perferi venn fikk på Aurorix 600mg. Han sluttet brått av ukjent grunn. Det utløste en kaskste av negative ting. Kan nevne: Skillmisse, jobb-slutt, ingen kontakt med familien, totalt uinteresert i alt. Bor nå i en Canpingvogn - vil ikke ha kontakt med noen. Isolert - en einstøing i en alder av 43 år. Hva har skjedd? Er AD som en slutter brått i noen tilfeller faltalt? Benzodiasepiner i høyer dose er det noe av det samme - ved brå slutt? Hvis det noen av dere som ikke klarte å lese å tolke dette - les det igjen... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 Vel,jeg har skrevet om det her før. En perferi venn fikk på Aurorix 600mg. Han sluttet brått av ukjent grunn. Det utløste en kaskste av negative ting. Kan nevne: Skillmisse, jobb-slutt, ingen kontakt med familien, totalt uinteresert i alt. Bor nå i en Canpingvogn - vil ikke ha kontakt med noen. Isolert - en einstøing i en alder av 43 år. Hva har skjedd? Er AD som en slutter brått i noen tilfeller faltalt? Benzodiasepiner i høyer dose er det noe av det samme - ved brå slutt? Hvis det noen av dere som ikke klarte å lese å tolke dette - les det igjen... ...og igjen - kanskje det sitter... 0 Siter
Gjest RIMS Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 ...og igjen - kanskje det sitter... herregud du spammer!!!!! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Forfatter Skrevet 16. september 2010 herregud du spammer!!!!! RIMS: Spammer - forklar. 0 Siter
ink1365380698 Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Har slutta med Aurorix to ganger. Fikk ikke sliketing for meg, men veldig kroppslige ubehag. Ene gangen da slutta jeg brått og var intens kvalm i fem uker. Andre gangen fikk jeg en abnorm svimmelhet etter nedtrapping. Var flere år mellom disse to episodene. Men jeg er sikker på at det var min reaksjon på å slutte. Så noe skjer. Cipralex slutt holdt på å ta knekken på meg, men det har jeg vel skrevet om før:=)) Bruker Aurorix nå og... på grunn av at jeg ble så dårlig etter cipralex- og måtte ha noe. Aurorix er de som gir meg minskt bivirkninger.--- men jeg liker ikke å bruke dem på grunn av interaksjoner til andre medisiner. Men må man så må man-- tør ikke slutte iallefall. 0 Siter
Gjest RIMS Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 RIMS: Spammer - forklar. spam spam spam spam 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.