Gå til innhold

Får du god hjelp av medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som er glad det finnes medisiner som gir dem et bedre liv? Hvordan tror du livet ditt ville vært uten?

Skrevet

Jeg blir iallefall dårlig hvis jeg prøver å kutte de ut.

Skrevet

Så lenge jeg kan huske (2-3 år?), har jeg hatt en evig smerte inni meg som har gjort meg nesten gal i lange perioder.

Det viste seg etterhvert, dvs da jeg var ca 35 år gammel at jeg har bipolar lidelse. Nå er jeg medisinert for dette og jeg er nesten smertefri.

Kommer ikke til å slutte med medisiner frivillig. Kommer det en krig eller noe som gjør at medisiner ikke blir tilgjengelig kommer det nok til å gå veldig dårlig med meg.

Skrevet

Så lenge jeg kan huske (2-3 år?), har jeg hatt en evig smerte inni meg som har gjort meg nesten gal i lange perioder.

Det viste seg etterhvert, dvs da jeg var ca 35 år gammel at jeg har bipolar lidelse. Nå er jeg medisinert for dette og jeg er nesten smertefri.

Kommer ikke til å slutte med medisiner frivillig. Kommer det en krig eller noe som gjør at medisiner ikke blir tilgjengelig kommer det nok til å gå veldig dårlig med meg.

Kan du spesifisere "evig smerte"? Jeg har også det men har ikke blitt diagnosert som bipolar.

Gjest drywitness
Skrevet

Kan du spesifisere "evig smerte"? Jeg har også det men har ikke blitt diagnosert som bipolar.

En smerte i hele magen som gjorde meg nesten"gal". Brennende, stikkende, borende, evig pine. Jeg lå på magen for å prøve og "kvele" den. Fikk ikke sove om natta fordi det gjorde så inni h..... vondt. Jeg prøvde å ta livet av meg i en alder av 12 år, 16 år, 19 år, 34 år osv. Altså smerten var så ille at jeg ønsket jeg var død....Spør gjerne mere om du vil.

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Jepp :) Livet mitt ville vært veldig annerledes uten. Annerledes på en dårligere måte. Slik det er nå, kan jeg fremdeles beholde litt av den ekstra periodiske kreativiten, mens lykkeligvis for min del depresjonene er mildnet i styrke + ikke av så lang varighet. Det superdupre ville jo vært om medisinen kunne gjort hokus pokus på det resterende også så jeg ble forskånet fra depresjoner og funksjonsfall.

Skrevet

En smerte i hele magen som gjorde meg nesten"gal". Brennende, stikkende, borende, evig pine. Jeg lå på magen for å prøve og "kvele" den. Fikk ikke sove om natta fordi det gjorde så inni h..... vondt. Jeg prøvde å ta livet av meg i en alder av 12 år, 16 år, 19 år, 34 år osv. Altså smerten var så ille at jeg ønsket jeg var død....Spør gjerne mere om du vil.

den smerten hadde jeg også mye av før jeg fik litium

første gang jeg har sett noen andre beskrive den! trodde jeg nesten var den eneste

aldri noen som har skjønt noe når jeg har beskrevet denne smerten!

jeg beskrev aldri depresjon til legen, kun smerte, så de skjønte aldri hva som var galt, ikke før jeg ble lagt inn!

og de så smerten i mine øyne og min kropp selv.

da så de hva det var.

bipolar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...