Gå til innhold

Snakker med de døde?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... Det er det vel i grunnen mange som gjør? Dersom man får svar deriomot, da blir det en helt annen sak..! Mener nå jeg. Jeg snakket med min avdøde katt forleden dag, men fikk ikke svar -så da er det vel håp for meg enda?!;)

Har Märtha faktisk fått svar?

Og hvordan gikk det med NHD og hesten? Fikk du svar NHD?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, det gikk bra :-). Når en fysioterapeut kan snakke både med hester og med døde, må jo en psykiater kunne snakke med døde hester.

Det blir utfyllende samtaler nå i helgen :-)

Gjest BipolarII...jeg visst
Skrevet

Ja, det gikk bra :-). Når en fysioterapeut kan snakke både med hester og med døde, må jo en psykiater kunne snakke med døde hester.

Hehehe :))

Kanskje du kan spørre den vise hesten har noen tips ift den nye førerkortforskriften? :P

Gjest drywitness
Skrevet

Lurer på om ikke du kan prøve å få kontakt med hesten til bestefaren min? Jeg har glemt så veldig mye ifra barndommen min og hesten husker sikkert veldig mye av dette. Please? :-) Hesten døde for sikkert 35 år siden, har dette stor betydning tror du? Er det lettere å snakke med hester som har dødd nylig?

Gjest Blir spennende :-)
Skrevet

Hehehe :))

Kanskje du kan spørre den vise hesten har noen tips ift den nye førerkortforskriften? :P

Den hesten som har tips til den nye førekortforskriften skulle gjerne jeg ha hatt kontakt med også ;)) Håper NHD treffer den i helgen! :-)

Gjest Opplevd det meste
Skrevet

Jeg har fått svar,men jeg var forferdelig dårlig på den tiden. Ser ikke på prinsessa som dårlig,hun er da oppegående. Jeg har opplevd mye innen "det åndelige", for det meste når jeg ikke har klart å stå på bena. Kanskje jeg ikke takler det,eller kanskje jeg virkelig er psykotisk iblant.

Skrevet

''Altså... Det er det vel i grunnen mange som gjør? Dersom man får svar deriomot, da blir det en helt annen sak..! ''

Ja, jeg har snakket til avdøde mennesker, men som du ser velger jeg å bruke preposisjonen til og ikke med... ;-)

Skrevet

God konklusjon synes jeg! Og lykke til til både deg og hesten(e)!!!

Jeg har det forøvrig temlig bra nå. Har fått igang et behandlings opplegg -et helt annet sted. Hvor ingen allerde hadde gjort seg opp en (negativ) mening om meg. Og det fungerer nå. Endelig! Så i grunnen er samtaler med døde hester (eller katter...) et passende tema for min del! ;)

Skrevet

Lurer på om ikke du kan prøve å få kontakt med hesten til bestefaren min? Jeg har glemt så veldig mye ifra barndommen min og hesten husker sikkert veldig mye av dette. Please? :-) Hesten døde for sikkert 35 år siden, har dette stor betydning tror du? Er det lettere å snakke med hester som har dødd nylig?

Mulig NHD trenger et bilde av hesten for å oppnå "kontakt" og tune seg inn på den avdøde hestesjelen ;)

Skrevet

Den hesten som har tips til den nye førekortforskriften skulle gjerne jeg ha hatt kontakt med også ;)) Håper NHD treffer den i helgen! :-)

Hehe ja. Må`kke undervurdere NHDs evner her altså :))

Mulig også et englekurs kan hjelpe. Tror du kanskje hesten er gått oppover i de høyere overjordiske dimensjonene i skytsengel-stadiet? :P

Vrinsk fra

Gjest ikke noe nick nå
Skrevet

Jeg har opplevd i tre meget eksteme situasjoner at to døde har snakket med meg for å roe meg ned. Vet ikke om jeg har overlevd, eller kanskje jeg ikke hadde kommet så godt ut av de hendelsene uten denne samtalen.

1. Voldtekt da jeg var ca 10 år fra en mann som var mye eldre.

2.Frontkollisjon, hvor en omkom, jeg så mye av forløpet og satt fast selv.

3.Var bestemt på å begå selvmord, men den døde snakket til meg og reddet meg.

Tro det den som vil..

Skrevet

Snakke til de døde men den døde er forsatt like død. Det blir som å ta bilde av månen med blits, men går jo an da. Snakke med de døde, da er det noe som prøver å lure deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...