Olav Femte Skrevet 16. september 2010 Skrevet 16. september 2010 Har en kjenning. Personen begynte på Cipralex. Personen virker "vekk" men komuniserer. En slags lobotomi - light. NHD: er det slik at noen blir "vekk" av dette prepratetet? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 18. september 2010 Forfatter Skrevet 18. september 2010 Jeg begynnte på Cipralex - fikk utslett over hele kroppen. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Jeg begynnte på Cipralex - fikk utslett over hele kroppen. Det er neppe vanlig. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 18. september 2010 Forfatter Skrevet 18. september 2010 Det er neppe vanlig. Jeg håper det ikke er det.... 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Jeg begynnte på Cipralex - fikk utslett over hele kroppen. Kjedelige bivirkninger. Har inntrrykk av at legene er veldig glade i dette medikamentet, men det passer ikke alle. Jeg ble skikkelig flat av det. Kanskje det er det som får din bekjente til å virke fjern? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 18. september 2010 Forfatter Skrevet 18. september 2010 Kjedelige bivirkninger. Har inntrrykk av at legene er veldig glade i dette medikamentet, men det passer ikke alle. Jeg ble skikkelig flat av det. Kanskje det er det som får din bekjente til å virke fjern? Klart legene er sponsa av legemiddel-firmaene...de skriver ut det de får best avkasting for.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.