Gå til innhold

Bidrag til ungdom.

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg lurer på hvilken vei jeg skal gå eller hvem jeg kan søke hjelp hos.

Mor og far bor hver for seg. Datter har bodd på hybel siden hun var 16. Fylte i april 18 og flyttet i sommer sammen med kjæreste.

Datter har jo fremdeles krav på bidrag fra mor og far, frem til hun er ferdig med vidergående.

Mor snakker med datter, som forteller at far ikke har satt inn penger til henne etter at hun fyllte 18.

Mor er usikker på om far har betalt det han skal i det hele tatt fra datter flyttet på hybel og frem til hun fylte 18, men datter har ikke ville gjøre for mye i forhold til faren.

Men hun spør nå mor om hun kan ta en prat med far angående manglende bidrag. Grunnet konflikt mellom mor og far, er mor ikke veldig lystig til dette, men sier hun skal sende en ganske nøytral melding tl faren og ta opp problemet.

Mor får svar fra sent på kvelden hvor det rett og slett står: "Jeg går på trygd og * har fått tilbud om å bo her, du kan jo betale henne mere."

Hvor gå videre herfra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353332-bidrag-til-ungdom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...