Gå til innhold

Alle sier jeg er gal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle i denne byen sier jeg er gal! Naboene snakker om at nå kommer galningen. Det samme gjør ungdommen.

Vel, jeg vet jo at jeg er gal, da, men de trenger jo ikke ha noe imot meg av den grunn.

Skrevet

Dette tror jeg primært er inne i hodet ditt, og et tegn på sykdom. Hvis du tenker mer slik enn vanlig, så bør du ta kontakt med legen din og få vurdert om du er optimalt medisinert.

Omverdenen er neppe så opptatt av deg som disse tankene gir uttrykk for.

Skrevet

er ikke det bra da? var ikke problemet ditt at alle trodde du var frisk og lat.

:)

hva har du gjort for å få dem til å forstå at du er gal?

Skrevet

Du trenger jo ikke bli noe offer av den grunn. Kan du ikke bare si til deg selv at jeg er jeg, og jeg har rett til være her jeg også.

Skrevet

Så det betyr at de er "rett" siden du er gal?

For noen ignorante folk!

Skrevet

Folk har til alle tider vært stygge med mennesker som er annerledes.

De skulle skamme seg - kunne blitt sånn selv.

Tenk: det er de som er idioter!

Skrevet

Er enig med frosken her. Jeg tror dette er noe du _tror_ og _føler_ at de sier!

Kanskje du skal ta en prat med legen og få vurdert om du skal øke dosen med AP?

Skrevet

Tror du blir litt høy på pæren her. Ikke ta det ille opp, men folk flest driter i hva andre gjør og har mer enn nok med seg selv og sine. Dersom du ikke er så gal at du vandrer rundt i byen naken, synger opera i kassen på Rema o.s.v...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...