Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har så angst/panikkangst, at de knapt kan hente posten i kassa?

Gudeselov er jeg en av ikke disse - takket være medisiner. Men jeg vet om mange - veldig mange. Her jeg bor - som har så angst, at de ikke tør å gå til fastlegen...De er sperret inne i leiligheten - som et fengslel. Angst er jævlig, grusomt. Så grusomt at du er lammet.

Sånn har mange det hver dag - låst i sin egen angst....

Skrevet

Ja... jeg har slike dager. Postkassen henger ikke langt unna, men det er av og til veldig vanskelig å komme seg ut og dit. Men jeg klarer det, hver gang. Heldigvis.

Angst er noe herk, ja.

Skrevet

Ja... jeg har slike dager. Postkassen henger ikke langt unna, men det er av og til veldig vanskelig å komme seg ut og dit. Men jeg klarer det, hver gang. Heldigvis.

Angst er noe herk, ja.

Hei Helmi !

Angst er det noe av det værste som finnes....Jeg håper du får hjelp av fastlegen din :-)

Hilsen meg.

Skrevet

Hei Helmi !

Angst er det noe av det værste som finnes....Jeg håper du får hjelp av fastlegen din :-)

Hilsen meg.

Ja da, jeg har gode kontakter i helsevesenet.

Angst er ille, men det finnes mange ting som er verre - om en i det hele tatt kan rangere slikt i "ille, verre, verst" ... :))

Skrevet

Ja da, jeg har gode kontakter i helsevesenet.

Angst er ille, men det finnes mange ting som er verre - om en i det hele tatt kan rangere slikt i "ille, verre, verst" ... :))

Klart - angst er i alle former. Fra lett til lammende...

Men uansett: det er en - jeg vil si en grusom tilstan..

Jeg håper du har det så någelunde bra...håper det....

Jeg vet - tro meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...