Olav Femte Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Noen som har så angst/panikkangst, at de knapt kan hente posten i kassa? Gudeselov er jeg en av ikke disse - takket være medisiner. Men jeg vet om mange - veldig mange. Her jeg bor - som har så angst, at de ikke tør å gå til fastlegen...De er sperret inne i leiligheten - som et fengslel. Angst er jævlig, grusomt. Så grusomt at du er lammet. Sånn har mange det hver dag - låst i sin egen angst.... 0 Siter
Helmi Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Ja... jeg har slike dager. Postkassen henger ikke langt unna, men det er av og til veldig vanskelig å komme seg ut og dit. Men jeg klarer det, hver gang. Heldigvis. Angst er noe herk, ja. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. september 2010 Forfatter Skrevet 17. september 2010 Ja... jeg har slike dager. Postkassen henger ikke langt unna, men det er av og til veldig vanskelig å komme seg ut og dit. Men jeg klarer det, hver gang. Heldigvis. Angst er noe herk, ja. Hei Helmi ! Angst er det noe av det værste som finnes....Jeg håper du får hjelp av fastlegen din :-) Hilsen meg. 0 Siter
Helmi Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Hei Helmi ! Angst er det noe av det værste som finnes....Jeg håper du får hjelp av fastlegen din :-) Hilsen meg. Ja da, jeg har gode kontakter i helsevesenet. Angst er ille, men det finnes mange ting som er verre - om en i det hele tatt kan rangere slikt i "ille, verre, verst" ... ) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. september 2010 Forfatter Skrevet 17. september 2010 Ja da, jeg har gode kontakter i helsevesenet. Angst er ille, men det finnes mange ting som er verre - om en i det hele tatt kan rangere slikt i "ille, verre, verst" ... ) Klart - angst er i alle former. Fra lett til lammende... Men uansett: det er en - jeg vil si en grusom tilstan.. Jeg håper du har det så någelunde bra...håper det.... Jeg vet - tro meg. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. september 2010 Forfatter Skrevet 17. september 2010 Hvordan har du det nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.