Gå til innhold

Har du ambivalens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til meg selv att jeg er så ubestemmelig. Jeg kan lett overtales, for plutselig å ombestemme meg. Jeg har ingen rettning og alt er liksom skal skal ikke hele tiden.

Skulle ønske jeg ikke hadde en så vinglete personlighet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror vi alle kan være ambivilente i visse situasjoner....;)

Skrevet

Før var jeg veldig usikker.

Nå er jeg ikke riktig sikker lenger...

Skrevet

Det står et stort bilde av meg ved siden av "ambivalens" i norske synonymordlister - i følge en psykolog som kjenner meg godt. Han var ikke langt unna med den lille spøken. I alle fall kan jeg på enkelte områder ha store problemer med å ta en fornuftig avgjørelse, går i spinn og får lyst til å løpe og gjemme meg ;-).

Viktige avgjørelser pleier jeg dog å ta en nokså klare beslutninger.

Skrevet

Gjett om jeg er ambivalent. Skal - skal ikke hele dagen. Vingle-Petra delux. Men når jeg først har greid å bestemme meg, er jeg urokkelig :-)

Skrevet

Jeg har slitt mye med det, prøver liksom å se for meg mulige konsekvenser av de forskjellige beslutningsalternativene og tenker alltid nesten verste-utfall. Jeg har lurt på om jeg kan bruke noe annet f.eks. terninger til å bestemme meg når jeg virkelig står fast, bare for å få tatt en avgjørelse.

Dersom du liker å lese kan du jo forsøke deg på Terningmannen av Luke Rhinehart. Synes den er ganske ekstrem selv om den er skrevet av en psykiater.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...