serenity777 Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Jeg har lagt merke til meg selv att jeg er så ubestemmelig. Jeg kan lett overtales, for plutselig å ombestemme meg. Jeg har ingen rettning og alt er liksom skal skal ikke hele tiden. Skulle ønske jeg ikke hadde en så vinglete personlighet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Tror vi alle kan være ambivilente i visse situasjoner.... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Akkurat som meg - hva det kommer av, vet jeg ikke.... 0 Siter
tunglettlett Skrevet 17. september 2010 Skrevet 17. september 2010 Før var jeg veldig usikker. Nå er jeg ikke riktig sikker lenger... 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Det står et stort bilde av meg ved siden av "ambivalens" i norske synonymordlister - i følge en psykolog som kjenner meg godt. Han var ikke langt unna med den lille spøken. I alle fall kan jeg på enkelte områder ha store problemer med å ta en fornuftig avgjørelse, går i spinn og får lyst til å løpe og gjemme meg ;-). Viktige avgjørelser pleier jeg dog å ta en nokså klare beslutninger. 0 Siter
rose23 Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Gjett om jeg er ambivalent. Skal - skal ikke hele dagen. Vingle-Petra delux. Men når jeg først har greid å bestemme meg, er jeg urokkelig :-) 0 Siter
Gjest profile Skrevet 19. september 2010 Skrevet 19. september 2010 Jeg har slitt mye med det, prøver liksom å se for meg mulige konsekvenser av de forskjellige beslutningsalternativene og tenker alltid nesten verste-utfall. Jeg har lurt på om jeg kan bruke noe annet f.eks. terninger til å bestemme meg når jeg virkelig står fast, bare for å få tatt en avgjørelse. Dersom du liker å lese kan du jo forsøke deg på Terningmannen av Luke Rhinehart. Synes den er ganske ekstrem selv om den er skrevet av en psykiater. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.