Gå til innhold

Hurra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld har jeg klart å slutte ved 3 øl og det er en seier siden det er helg og jeg har bestemt meg for å unne meg noen pils i helgene. Jeg vet det ikke høres mye ut, men for meg er det det siden jeg blir beruset av det. Olav Femte sa noe om at 3 øl bare var kos for folk flest, men så er jeg ikke som folk flest da. ( Ikke noe sidespark til deg altså Olav Femte). Alle vet hvor ens egen grense går.

Jeg ser fremtiden lyst i møte. Jeg vet at jeg skal klare dette. Jeg har 3 barn og det er vel det som avgjør det hele. Jeg vil ikke at de skal se sin mor påvirket. Kanskje er jeg for streng.

Hva tenker dere om alkohol?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Jeg ser fremtiden lyst i møte. Jeg vet at jeg skal klare dette. Jeg har 3 barn og det er vel det som avgjør det hele. Jeg vil ikke at de skal se sin mor påvirket. Kanskje er jeg for streng. ''

Synes du virker reflektert. Flott. Jeg støtter deg i det at unger bør slippe se sine foreldre påvirket. :-)

Skrevet

''Jeg ser fremtiden lyst i møte. Jeg vet at jeg skal klare dette. Jeg har 3 barn og det er vel det som avgjør det hele. Jeg vil ikke at de skal se sin mor påvirket. Kanskje er jeg for streng. ''

Synes du virker reflektert. Flott. Jeg støtter deg i det at unger bør slippe se sine foreldre påvirket. :-)

Takk for støtten! Nå går jeg og legger meg. Føler meg edru og lykkelig. Inderlig god natt!

Skrevet

Joda, jeg sa at 3 øl er bare kos Gondor. Men alle mennesker er forskjellige. Noen tåler lite - ande mye.

Men cluet er hvor mye 3 øl du konumerte i uken?

MvH

Olav Femte.

Skrevet

Takk for støtten! Nå går jeg og legger meg. Føler meg edru og lykkelig. Inderlig god natt!

Det er jo bra, at du har tatt det skrittet å slutte med alkohol.

BRA!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

God natt, og sov godt. :-)

Skrevet

For meg har alkohol ikke vært noe problem på den måten at jeg har spesiellt lyst på det. Nå er jeg ikke oppvokst med å drikke fra jeg var ungdom, så kanskje det er årsaken. Alikevel så drikker jeg på fester og i selskaper, og undrer meg litt over at da jeg var barn/ungdom så gikk det ann å ha det gøy på fester uten alkohol, men nå blir det liksom ikke det samme. Ellers synes jeg ikke at det er verd å ødelegge en hel dag (blir så dårlig dagen etter) bare for å ha det noe gøy noen timer en kveld, men det er nå meg da.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

For meg har alkohol ikke vært noe problem på den måten at jeg har spesiellt lyst på det. Nå er jeg ikke oppvokst med å drikke fra jeg var ungdom, så kanskje det er årsaken. Alikevel så drikker jeg på fester og i selskaper, og undrer meg litt over at da jeg var barn/ungdom så gikk det ann å ha det gøy på fester uten alkohol, men nå blir det liksom ikke det samme. Ellers synes jeg ikke at det er verd å ødelegge en hel dag (blir så dårlig dagen etter) bare for å ha det noe gøy noen timer en kveld, men det er nå meg da.

''Ellers synes jeg ikke at det er verd å ødelegge en hel dag (blir så dårlig dagen etter) bare for å ha det noe gøy noen timer en kveld,''

Enig. Drikker aldri i de mengder at jeg blir dårlig dagen etter. Det er virkelig ikke verdt det. Jeg liker ikke fyll, og drikker meg selv heller aldri full.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...