Gå til innhold

Psykologen stinker...

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra-puldra
Skrevet

I fire år har jeg gått til en psykolog. Begynner nå å forstå det var bortkastet og er glad for at jeg har funnet en bedre behandler. Hadde en time i forrige uke for å avslutte behandlingen.

Jeg hadde sluttet med medisiner og merket symptom på en gryende psykose, som at jeg blir forstyrret og opphengt i lyder. Jeg skal på ferie og sa jeg var redd for å bli psykotisk i Spania. Å da smiler han og sier det hørtes ut som en bra boktittel "Psykotisk i Spania". Jeg svarte "Ikke snakk om bøker". Han spurte "hvorfor ikke", og jeg sa "Fordi jeg er lei av å høre om bøker og forfattere. Det er ikke litteraturstudier jeg er ute etter". Så er han stille i 10 sekunder og begynner å fortelle om en forfatter igjen som skrev .... bla bla.

Aaaaaaaaaaaa. Kan denne psykologen forklare hvorfor jeg ikke har blitt det spøtt bedre siste årene? Heller motsatt? Det ble andre boller da jeg fortalte det samme til den nye behandleren. Hun tok kontakt med legen min, som ringte meg igjen og skrudde opp medisindosene igjen.

Skrevet

Godt du har fått bytte!!

Den tildigere psykologen din virket jo ikke til å være på nett akkurat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...