Gjest Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Hvis (nesten) alt er kjedelig, og man ikke har lyst til noe, kan man være (lettere) deprimert selv om man ikke føler noe umiddelbart ubehag? Jeg har diagnosen depresjon og bruker Cipralex, men trodde jeg var "frisk" fra dette så lenge jeg brukte medisinene, fordi jeg føler ikke lenger den derre intense depresjons-smerten... 0 Siter
Gjest Du må jobbe deg ut av det. Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Lærte av behandleren min at når man har vært deprimert og mistet all interesse for ting må det opparbeides igjen, Dvs at du må bestemme deg for faste aktiviteter og gjøre de. I lang tid. Funket supert for meg. Du blir ikke bedre av å sutre på nett om de samme tingene år etter år. 0 Siter
Gjest mjhkjh Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Du høres lettere deprimert ut, ja. Frisk luft er tingen. Begynn å gå turer Da kan en slik depresjon forsvinne som dugg fra solen. 0 Siter
Gjest mjhkjh Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Du høres lettere deprimert ut, ja. Frisk luft er tingen. Begynn å gå turer Da kan en slik depresjon forsvinne som dugg fra solen. Glemte å skrive at da må du helst gå hver dag, så kan du etter noen dager merke at depresjonen letter. Bestem deg i alle fall for å gå tur 2-3 dager i uken. 0 Siter
Gjest regnbow Skrevet 18. september 2010 Skrevet 18. september 2010 Kanskje kjedsomheten din skyldes at du har blitt noe "avflatet" av medisinene? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.