Gå til innhold

Til Nils Håvard Dahl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Nils Håvard Dahl.

Det er noe jeg lurer på om er riktig.

I vinter var jeg hos en psykiater på vop på grunn av at jeg fikk panikkangst.

Psykiateren som jeg var hos spurte ikke meg hvordan jeg hadde det og så ikke på meg, han snakket om sitt og ikke om det jeg var der for.

Jeg spurte om det gikk ann at jeg kunne få begynne å gå til den psykologen som jeg gikk til fram til noen måneder etter jeg var 18 år og da fikk jeg til svar at det gikk ikke.

Jeg spurte fordi at jeg er redd fremede hunder og tør ikke gå på tur alene.

Jeg har lest på internett at alderen til å gå på BUP er 23 år og at når du er under 23 år kan bu bli henvist til BUP.

Jeg er 20 år.

Hvor i det systemet hører jeg til?

Er det på BUP eller på VOP?

Nå tror jeg at jeg er blitt henvist til habl tjenesten for voksne.

Jeg lurer på, er det slik at når du er under 23 år at du kan gå der som er for barn eller?

Hvordan er reglene på slikt?

Jeg spør siden at jeg har lest at du kan gå på BUP fram til du er 23 år og du kan bli henvist der også når du er under 23 år.

Hvis det er riktig, da tenkte jeg å spørre de på hab tjenesten om de kan kontakte psykologen som jeg gikk til på BUP og spørre om psykologen kan hjelpe meg med reddselen mot hunder for den er kommet tilbake.

Skrevet

Liker ikker hunder jeg heller. Du bør absulutt gå til din behandler å legge fram problemet....tør ikke skrive mer siden webmaster kanskje blir sur.....

Skrevet

Liker ikker hunder jeg heller. Du bør absulutt gå til din behandler å legge fram problemet....tør ikke skrive mer siden webmaster kanskje blir sur.....

Hei Olav Femte.

Webmaster blir ikke sur.

Blir webmaster sur, så er det ikke noe å bry seg om.

Hvem er det som er webmaster engentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...