Gå til innhold

Kvitt panikkangst etter bønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget av panikklidelse i over 2 år. Så for en stund siden fant jeg på å ringe til Misjonen Jesus Leger og snakket med Svein-Magne Pedersen. Under samtalen ble jeg helt varm i hele kroppen og det føltes som elektriske strømninger gikk gjennom meg. Jeg har ikke hatt panikkangst etter det. Kan det være mulig at jeg er kvitt panikkangsten etter denne forbønnen? Nå vurderer jeg å ringe igjen for å bli kvitt andre helseplager også. Har dere andre hatt lignende opplevelser?

hidi, the scorpion
Skrevet

Så flott for deg;)

Jeg er selv troende, men skeptisk til slik "healing", uten at det skal forringe din opplevelse;)

Gjør det du føler naturlig for deg!

Guds fred til deg!

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Så flott at du har hatt en slik opplevelse :-)

Du må gjerne ringe tilbake, men ikke glem at forbønn ikke er en bestilling. Hold på den gode opplevelsen du har hatt, selv om noe liknende ikke skulle skje neste gang.

Håper forøvrig at denne tråden holder seg til det du spør om, nemlig om noen andre har erfaring. Ser et potensiale til at den kan spore litt av...

Skrevet

Jeg har hørt mange vitnesbyrd om slike helbredelser fra Gud. Ingenting er umulig for Gud, så dette du har opplevd er selvsagt fullt mulig. Kjempefint at du ble helbredet! :-)

Skrevet

Så flott for deg;)

Jeg er selv troende, men skeptisk til slik "healing", uten at det skal forringe din opplevelse;)

Gjør det du føler naturlig for deg!

Guds fred til deg!

Bare piss.....du vil få panikkangst igjen.

Skrevet

Jeg tror absolutt at det kan skje ja! Men man er ikke garantert noe på forhånd - jfr at du vil prøve igjen mener jeg.

hidi, the scorpion
Skrevet

Bare piss.....du vil få panikkangst igjen.

Jeg har ikke panikkangst, men trådstarter har! Er det ikke fint at hun er kvitt den selv bare for en stund....?

Skrevet

Jeg tror ikke på slikt egentlig. Men intervjuet en gang en mann som ble dratt med i helbredelsesmøte med samme karen du snakket med. Han var på vei inn i uføretrygd på grunn av slitasjeskader i ryggen. Men under møtet ble han frisk, og det var gått 2 år siden han ble helbredet da jeg snakket med han, og han var fortsatt frisk og i full jobb.... Dette var en mann som ikke trodde på Gud... Men det jeg ikke forstår er hvorfor enkelte mennesker med teletorglinje blir hørt av Gud, mens andre ikke blir bønnhørt...

Skrevet

Jeg opplever til stadig å bli bønnhørt, så jovisst dette har jeg tro på.

Skrevet

Jeg tror ikke på slikt egentlig. Men intervjuet en gang en mann som ble dratt med i helbredelsesmøte med samme karen du snakket med. Han var på vei inn i uføretrygd på grunn av slitasjeskader i ryggen. Men under møtet ble han frisk, og det var gått 2 år siden han ble helbredet da jeg snakket med han, og han var fortsatt frisk og i full jobb.... Dette var en mann som ikke trodde på Gud... Men det jeg ikke forstår er hvorfor enkelte mennesker med teletorglinje blir hørt av Gud, mens andre ikke blir bønnhørt...

Jeg regner med at han trodde på Gud etterpå?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Men det jeg ikke forstår er hvorfor enkelte mennesker med teletorglinje blir hørt av Gud, mens andre ikke blir bønnhørt...''

Det forstår _ikke_ jeg heller....;(

Men tror på Jesus likevel;)

Skrevet

Uansett hva det var.... Good for u :-)

rose23 - jeg er snart død av sviktene lever.... men jeg er enig med deg. grunnen til at jeg sa dette, er at du er/har det beste innlegget/svar......hvem du nå er...

So long.... :-) pal

Skrevet

Jeg har ikke panikkangst, men trådstarter har! Er det ikke fint at hun er kvitt den selv bare for en stund....?

Hun eller han - vil få panikkangst igjen - tro meg.....

Gjest Ja, har det
Skrevet

Joda, Jesus er en realitet ja. Det er mulig å kjenne Guds kraft, og den kommer med fred. Selv merker jeg freden som en varme som kommer mot meg.

Skrevet

''Men det jeg ikke forstår er hvorfor enkelte mennesker med teletorglinje blir hørt av Gud, mens andre ikke blir bønnhørt...''

Det forstår _ikke_ jeg heller....;(

Men tror på Jesus likevel;)

''Det forstår _ikke_ jeg heller....;(''

Du som er kristen burde ikke være så skeptisk til helbredelse ved bønn. Og det er ikke _bare_ de som betaler for teletorgtjeneste som kan bli helbredet. Såpass burde du vel vite.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Det forstår _ikke_ jeg heller....;(''

Du som er kristen burde ikke være så skeptisk til helbredelse ved bønn. Og det er ikke _bare_ de som betaler for teletorgtjeneste som kan bli helbredet. Såpass burde du vel vite.

''Såpass burde du vel vite.''

Burde jeg...?

Hvorfor blir ikke da alle kristne i hele verden helbredet?

Hvorfor sulter barna til de kristne i Sudan?

Skrevet

''Såpass burde du vel vite.''

Burde jeg...?

Hvorfor blir ikke da alle kristne i hele verden helbredet?

Hvorfor sulter barna til de kristne i Sudan?

''Hvorfor sulter barna til de kristne i Sudan?''

Pga I-landenes grådighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...