Gå til innhold

Kvitt panikkangst etter bønn

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hvorfor sulter barna til de kristne i Sudan?''

Pga I-landenes grådighet.

Helt enig!

Alle i Norge burde ha minst ett fadderbarn, samt gi jevnlig til gode organisasjoner....!

Gjest ikke alle
Skrevet

Helt enig!

Alle i Norge burde ha minst ett fadderbarn, samt gi jevnlig til gode organisasjoner....!

først brødfø våre egne!!!!

hidi, the scorpion
Skrevet

først brødfø våre egne!!!!

Ja, for det dør tjue tusen av oss hver dag!

Makan til egoist:(

Gjest AtHomeMom
Skrevet

Tro kan flytte fjell, og placebo er en av våre beste medisiner. For all del; det er flott at du er kvitt panikkangsten, men jeg tror årsaken til det kan diskuteres...

Skrevet

Kjør på. Tro kan kurere fjell. Hvis troen på JC The Man kan kurere deg for lidelser, har du intet å tape på litt mer healing.

Skrevet

Kjør på. Tro kan kurere fjell. Hvis troen på JC The Man kan kurere deg for lidelser, har du intet å tape på litt mer healing.

Flytte fjell. Det skulle tatt seg ut om fjella ble kurert.

hidi, the scorpion
Skrevet

Flytte fjell. Det skulle tatt seg ut om fjella ble kurert.

''Flytte fjell. Det skulle tatt seg ut om fjella ble kurert.''

Vi kurerer ikke fjell, SDD, vi bare flytter dem rundt omkring;)

Skrevet

Jeg tror ikke på slikt egentlig. Men intervjuet en gang en mann som ble dratt med i helbredelsesmøte med samme karen du snakket med. Han var på vei inn i uføretrygd på grunn av slitasjeskader i ryggen. Men under møtet ble han frisk, og det var gått 2 år siden han ble helbredet da jeg snakket med han, og han var fortsatt frisk og i full jobb.... Dette var en mann som ikke trodde på Gud... Men det jeg ikke forstår er hvorfor enkelte mennesker med teletorglinje blir hørt av Gud, mens andre ikke blir bønnhørt...

Det er vel de gode som kan ta seg betalt for tjenestene sine?

Skrevet

''Såpass burde du vel vite.''

Burde jeg...?

Hvorfor blir ikke da alle kristne i hele verden helbredet?

Hvorfor sulter barna til de kristne i Sudan?

Men sult er ikke noe "psykisk" problem så det går ikke ann å tenke seg ut av det. Selv om noen ser ut til å tro det.

Skrevet

Hun eller han - vil få panikkangst igjen - tro meg.....

Takk for mange svar! Men nå ble jeg veldig skuffet over responsen fra deg Olav Femte. "Bare piss" Vet du hva? Jeg gidder ikke å la det gå inn på meg en gang. Jeg koser meg nå mens jeg er panikkfri. Jeg har bestemt meg for å gå på helbredelsesmøte i oktober og vil prøve å gjennom forbønn å bli kvitt tvangslidelsen og den bipolare lidelsen også. Gud velsigne deg!

Gjest ikke alle
Skrevet

de kan da slutte å knulle å ale unger som kaniner????

Gjest ikke alle
Skrevet

ligså

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...