Gå til innhold

Jeg orker ikke mer!!! NHD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av å bli overvåket!

Jeg sitter her med gardinene igjen fordi jeg vet at noen sitter utenfor og ser inn.

2 dager rett etter hverandre havnet jeg på legevakten med kuttskader pga tankekjøret.

Nå er jeg redd og fortvilet fordi tankene sier til meg at jeg skal flykte fra denne jordkloden.. at jeg bare vil pines om jeg fortsatt lever.

Men jeg vil egentlig ikke dø.. men jeg føler meg presset til å gjøre det..

Jeg føler at det ikke vil spille noen rolle om jeg dør pga av at jeg bare er luft.

Pluss jeg har en sterk tanke om at jeg lever i et mareritt og ikke i virkeligheten.. så hvis jeg prøver å ta livet mitt så vil jeg ikke dø, da vil jeg bare våkne fra dette marerittet.

Jeg klarer ikke dette her mer.

Jeg ønsker bare å få slippe dette marerittet!

Er det bra om jeg prøver å ta livet mitt?

Skal jeg gjøre noe med dette?

Håper på svar..

Ps: Går på zyprexa 10 mg morgen og 10 mg kveld.. har nettopp begynt

Gjest Kontakt behandler
Skrevet

Zyprexa skal jo hjelpe deg med slike symtomer. Jeg kjenner ikke til dosering på det preparatet men kanskje du kan høre med behandleren din om hvor raskt du kan forvente bedring og om du er optimalisert medisinert.

Hold ut. Du må ikke tenke at du ikke kan bli bedre. Hvis det er lenge til neste time hos behandler er det kanskje en mulighet for at du kan ringe og forklare situasjonen.

Lykke til!

hvorfor skjer dette??
Skrevet

Du har akseptert å bruke Zyprexa. Det betyr at du, enten du er enig eller ikke, har forstått at legen din mener du har en psykose! Velg å tro at plagene dine nå skyldes psykosen. Du må gi Zyprexaen tid til å virke, men kontakt behandler / legevakt om du vurderer å ta livet ditt!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du har begynt på en god medisinering. Sansynligvis vil du bli klart bedre i løpet av noen dager. Det er viktig at du tar mediisnen regelmessig.

Jeg håper du har en god behandler som du kan snakke med ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...