Gå til innhold

Katt med personlighetsforstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den elsker å plage mus, er virkelig ondskapsfull. Den tenker bare på seg selv, overser alle som den ikke kan utnytte for å få seg et måltid med mat. Jeg tror den mangler empati, den forstår ikke at andre katter kan føle smerter når den biter og klorer de. Den er aldri venn med andre dyr.

Denne katten er helt annerledes enn andre katter jeg har hatt. Kanskje den er en liten "psykopat"? Hvis jeg gir den litt "lykkepiller", kan den bli litt gladere da?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har liten (positiv) erfaring med katter. Jeg tror denne fyller alle kriteriene for typisk KATT.

Skrevet

Jeg har liten (positiv) erfaring med katter. Jeg tror denne fyller alle kriteriene for typisk KATT.

Hmmm...så det mener du. Da er det vel lite håp om endring. Får vel prøve og godta den som den er :-)

Skrevet

Hmmm...så det mener du. Da er det vel lite håp om endring. Får vel prøve og godta den som den er :-)

Hehe, katter er noen gedigne særinger. De er nok like forskjellige fra hverandre som oss. Foreldrene mine har to kattebrødre - som er helt forskjellige. Ene kan nok være litt rå av og til, men jeg synes nå de er søte jeg da.

Ukastrerte hannkatter kan bli "umulige." Man bør helst få gjort det når de er rundt åtte mnd, men bedre seint enn aldri ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...