Frøkenbekymra Skrevet 20. september 2010 Skrevet 20. september 2010 NHD: Hva skjer dersom... en tar concerta selv om en ikke har adhd? Ei vennine av meg vurderer å gjøre dette, men jeg er bekymra.. Re: Hva skjer dersom... Det blir som om en frisk tar amfetamin. Absolutt ikke å anbefale. – Nils Håvard Dahl, psykiater Jøss .. Hvordan blir en frsk person av å ta Conserta? Jeg tok min sønns medisiner en gang jeg skulle ha eksamen fordi jeg var så hyper at jeg verken ville klart å samle atnkene eller sitte stille. Veldig effektivt, men vanskelig å sove påfølgende natt, men for alt jeg vet hadde jeg ikke sovet likevel. Hilsen bipolare 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Blitt utredet for adhd selv? Det er arvelig. Hvis du føler du har symptomer på det, bør du be om en utredning. Personlig ville jeg aldri hatt i meg noe sånt, bare litt påfallende at du ble rolig av det? Men jeg er ikke noe fagmenneske her da. Bare tanker jeg gjør meg . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.