Gå til innhold

Tusen takk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bare si takk jeg!!! Jeg tror ikke jeg hadde kommet meg vel (?) igjennom de siste 3-4 mnd hadde det ikke vært for DOL. Bare det å kunne få skrevet ting ned, få lov til å syte og klage litt, og føle at jeg hadde noen som støttet meg, og hørte på meg her. Det har virkelig vært til en god hjelp for meg, når jeg ikke hadde noe annet. Så tusen hjertelig takk!!!!

Jeg er i gang med et veldig fint opplegg og god behandling nå. Føler selv at det går bra nå, og at jeg er på tur oppover igjen. Tror jeg allikevel har kommet meg ørlitt strekere igjennom alt dette!

Tusen, tusen takk!!!

Gjest Hmmm lurer...
Skrevet

Det er kjempehyggelig å lese at det går bedre med deg og at du får god hjelp. Ønsker deg alt godt videre! ;))

Gjest luftslott
Skrevet

Tusen takk for at du har delt alt med oss, våget å være ærlig og sårbar! Det har vært fint å se deg bli sterkere etterhvert, du har gått fra å skrive "dette klarer jeg ikke"-innlegg til "hvordan skal jeg gjøre dette best"-innlegg til "dette vet jeg jeg klarer!"-innlegg. Jeg er impnert over hvordan du har vokst i denne perioden, din sønn er utrolig heldig som har deg. Jeg er helt sikker på at nå som du har funnet en god behandlingssituasjon vil du fortsette å vokse, bli sterkere og mer trygg på at du er verdt bare det beste:-)

Ønsker deg lykke til videre! Herfra blir det bare bedre:-)

Skrevet

Så herlig lesning, eksvimle!

Støtter "luftslott" sitt innlegg under her; du har vist en utrolig utvikling og styrke :-) Og det i løpet av 3 - 4 måneder etter alt du har vært gjennom - det står det respekt av!

Jeg er stum av beundring og onsker deg og sønnen din alt godt videre, dette klarer du :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...