Gjest mye angst for tiden Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Hva i all verden kan dette være? sliter forferdelig med stor angst for tiden. Er forøvrig ikke plaget med sånt, har stort slett slitt med depresjoner. Hver dag rundt 11-12 tiden så får jeg voldsom angst.Hjertet hamrer og jeg får en panikkfølelse., Og lurer på hvordan jeg skal komme meg hjem hvis jeg er ute et sted. Det at angsten kommer på samme tidspunkt, kan det sammenhen med noen medisiner? Går på Lamictal 240 X2 og Seroquel 300X2 og escitalopram 15 mg 0 Siter
serenity777 Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Jeg fikk angst til samme tid, da jeg gikk på seroquel. Ca 2 timer etter jeg tok den. Jeg byttet til zyprexa, og fikk mindre angst. 0 Siter
serenity777 Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Jeg fikk angst til samme tid, da jeg gikk på seroquel. Ca 2 timer etter jeg tok den. Jeg byttet til zyprexa, og fikk mindre angst. PS zyprexa var ikke værre for vekta, iallefall ikke formeg. 0 Siter
Gjest mye angst for tiden Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 PS zyprexa var ikke værre for vekta, iallefall ikke formeg. ''zyprexa var ikke værre for vekta, iallefall ikke for meg'' ja da er du heldig. Gikk på det en periode men ble fryktelig urolig av det. jeg tenkte bare på mat- og gikk opp 10 kilo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.