Gå til innhold

får angst på samme tidsspunkt hver dag

Anbefalte innlegg

Gjest mye angst for tiden
Skrevet

Hva i all verden kan dette være? sliter forferdelig med stor angst for tiden. Er forøvrig ikke plaget med sånt, har stort slett slitt med depresjoner. Hver dag rundt 11-12 tiden så får jeg voldsom angst.Hjertet hamrer og jeg får en panikkfølelse., Og lurer på hvordan jeg skal komme meg hjem hvis jeg er ute et sted.

Det at angsten kommer på samme tidspunkt, kan det sammenhen med noen medisiner? Går på Lamictal 240 X2 og Seroquel 300X2 og escitalopram 15 mg

Skrevet

Jeg fikk angst til samme tid, da jeg gikk på seroquel. Ca 2 timer etter jeg tok den. Jeg byttet til zyprexa, og fikk mindre angst.

Skrevet

Jeg fikk angst til samme tid, da jeg gikk på seroquel. Ca 2 timer etter jeg tok den. Jeg byttet til zyprexa, og fikk mindre angst.

PS

zyprexa var ikke værre for vekta, iallefall ikke formeg.

Gjest mye angst for tiden
Skrevet

PS

zyprexa var ikke værre for vekta, iallefall ikke formeg.

''zyprexa var ikke værre for vekta, iallefall ikke for meg''

ja da er du heldig. Gikk på det en periode men ble fryktelig urolig av det. jeg tenkte bare på mat- og gikk opp 10 kilo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...