Gå til innhold

Nok en sprekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her på en tirsdags kveld og drikker min første pils og ikke har jeg tenkt til å stoppe der. Jeg har latt være å ta pillene mine. Synes synd på meg selv fordi jeg har kjærlighetssorg. Det er så lett for meg å ty til alkohol uansett hva slags sinnstemning jeg er i! Det er ingen unnskylding det vet jeg. Jeg trenger en blanding av forståelse og piskeslag. Jeg har ikke lyst til å sende dette innlegget men det er viktig så da gjør jeg det allikevel.

Skrevet

Jeg sluttet en gang i verden med selvskading. Tror kanskje dette blir litt det samme, man blir avhengig og bruker det for å løse problemer.

Det eneste som hjelper er å SLUTTE, det er ikke noe alternativ å drikke, du MÅ finne andre veier å leve livet ditt på. Det er bare DU som kan gjøre dette. Litt drahjelp kan du kanskje få fra AA?

Skrevet

Jeg sluttet en gang i verden med selvskading. Tror kanskje dette blir litt det samme, man blir avhengig og bruker det for å løse problemer.

Det eneste som hjelper er å SLUTTE, det er ikke noe alternativ å drikke, du MÅ finne andre veier å leve livet ditt på. Det er bare DU som kan gjøre dette. Litt drahjelp kan du kanskje få fra AA?

'' Litt drahjelp kan du kanskje få fra AA?''

Eller Antabus.

Skrevet

Forstår ;)

Men du bør finne en ersatning for alkoholen,hva er vanskelig å si..

Få proffesjonell hjelp?

Skrevet

Kjedelig sånt. Får du noe hjelp for alkoholproblemet?

Det er vanskelig å klare det aleine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...