Gå til innhold

Norske kvinner fantaserer om sex med kjæledyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite heldig layout på den siden...når overskriften under sa "de sovnet på brystet mitt" med et bilde av to kattunger... ;p

Skrevet

Vel.... da tilhører iallefall ikke jeg den "typiske" norske kvinne.... *urk*

Gjest idiotpsykolog
Skrevet

Det er Kristin Spitznogel som er psyk her. Jeg kan aldri tenke meg at dette stemmer! Er nok hennes egne psyke fantasier som hun forsøker å normalisere ved å skrive at "Norske kvinner liker ditt og fantaserer om datt".

Psyke, psyke kjerringtre!

Skrevet

At noen gjør det er vel ikke en stor overraskelse.

I hvert fall snakket hun ikke opp og i mente om at kvinner fantaserer om å bli voldtatt.

Skrevet

Jeg leser overskriften og føler jeg ikke orker å se på linken (litt pga overgrepsproblemer).

Min første tanke var bare et gedigent ÆSJ - det kan bare ikke stemme.

Personlig er jeg veldig glad i katter, men det holder virkelig å kose med de på en helt normal måte! En malende katt som liker å bli klappet og kost med på fanget er Valium :-)

Sex med dyr er bare....yuck

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...