Gjest Maskulinmann Skrevet 21. september 2010 Skrevet 21. september 2010 Fysj. Dere kvinner er syke! http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/troms_og_finnmark/1.7302550 0 Siter
siameser Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Lite heldig layout på den siden...når overskriften under sa "de sovnet på brystet mitt" med et bilde av to kattunger... ;p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Vel.... da tilhører iallefall ikke jeg den "typiske" norske kvinne.... *urk* 0 Siter
Gjest idiotpsykolog Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 Det er Kristin Spitznogel som er psyk her. Jeg kan aldri tenke meg at dette stemmer! Er nok hennes egne psyke fantasier som hun forsøker å normalisere ved å skrive at "Norske kvinner liker ditt og fantaserer om datt". Psyke, psyke kjerringtre! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. september 2010 Skrevet 22. september 2010 At noen gjør det er vel ikke en stor overraskelse. I hvert fall snakket hun ikke opp og i mente om at kvinner fantaserer om å bli voldtatt. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 23. september 2010 Skrevet 23. september 2010 Jeg leser overskriften og føler jeg ikke orker å se på linken (litt pga overgrepsproblemer). Min første tanke var bare et gedigent ÆSJ - det kan bare ikke stemme. Personlig er jeg veldig glad i katter, men det holder virkelig å kose med de på en helt normal måte! En malende katt som liker å bli klappet og kost med på fanget er Valium :-) Sex med dyr er bare....yuck 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.