cathlin Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 ''Det syns jeg er ekskluderende. '' Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente. At det bare skal fordeles på, eller at kjærlighet menes omfattet en eller få, alà den store kjærligheten. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 At det bare skal fordeles på, eller at kjærlighet menes omfattet en eller få, alà den store kjærligheten. Må innrømme at jeg forstatt ikke helt klarer å forstå hva du mener. Som nevnt finnes det mange typer kjærlighet, men jeg antar trådstarter (og vi) først og fremst omhandler kjærlighet til én spesiell person, ofte, men ikke nødvendigvis, av det motsatte kjønn. 0 Siter
cathlin Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Må innrømme at jeg forstatt ikke helt klarer å forstå hva du mener. Som nevnt finnes det mange typer kjærlighet, men jeg antar trådstarter (og vi) først og fremst omhandler kjærlighet til én spesiell person, ofte, men ikke nødvendigvis, av det motsatte kjønn. Altså, jeg syns hele konseptet Den store kjærligheten er urealistisk og lite troverdig. Og mener at det er verdifult å ta med andre aspekter av kjærlighet enn bare den til en spesiell. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.