Leibniz Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Hvordan er det med tardive dyskenesier og Truxal eller feks Nozinan. Har jobbet med pasient med tardiv dyskenesi og det så ikke noe særlig ut for å si det mildt. 0 Siter
serenity777 Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Har og sett det, før de gamle medisinene kom. Men det er de gamle lavdosenevroleptikaene som var verstingene feks haldol, o.l. De gamle høydosenevroleptikane som de du nevner hadde mindre extrapyramidable bi effekter tror jeg. 0 Siter
Leibniz Skrevet 24. september 2010 Forfatter Skrevet 24. september 2010 Har og sett det, før de gamle medisinene kom. Men det er de gamle lavdosenevroleptikaene som var verstingene feks haldol, o.l. De gamle høydosenevroleptikane som de du nevner hadde mindre extrapyramidable bi effekter tror jeg. hmm, ja jeg mener og ha lest det jeg også. Tror faktisk min psykiater sa til meg engang jeg fortalte om min erfaring med tardiv dyskenesi i helvsevesnet. Tror han sa at mye av skylden var at allmennleger satte eldre folk på gamle lavdose psykotika over flere år. Takk for svar:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.