Leibniz Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Fungerer buspar mot angst? Det nevnes knapt, ikke en lege eller psykiater har foreslått det for meg. Er de ikke effektive, hva med bivirkninger og hvor rask og hvor lenge virker de?. 0 Siter
Gjest om det Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Nei, det er vel slik at ikke så mange har god effekt av det. Men man kan selvsagt prøve. Det er vel noen som har effekt. Min psykiater sa det kunne ta lang tid før full virkning, og jeg tror han da snakket om rundt to måneder. Så skal en prøve det ut må en gå for det en stund. 0 Siter
Gjest Casta Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Buspar hadde ingen virkning på meg. Kunne liksegodt ta placebo. 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Jeg fikk det utskrevet da jeg selv spurte om det, men psykiateren sa, att det var egentlig ikke særlig effektivt. Eneste grunnen til att det ikke var avregistrert, var fordi enkelte hadde virkning, og att det er en medisin som er helt annerledes enn AD og Benzo, den eneste i sin klasse. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. september 2010 Skrevet 24. september 2010 Det fungerer klart bedre enn ingen medisin, men ikke så godt som benzo. For få opplever effekt fordi de ikke prøver ut stor nok dose i lang nok tid. En må nok opp på 45 mg og bruke det 3-4 uker før en kan evaluere effekten. 0 Siter
Tristana Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Buspar hadde null effekt på meg. I ettertid har jeg hørt flere si det samme, og en lege sa til meg en gang at Buspar ikke er en så effektiv medisin som man håpet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.