Gå til innhold

Frustrert

Gjest jente 22 troms

Anbefalte innlegg

Gjest jente 22 troms
Skrevet

Jeg er en jente i begynnelsen av 20 årene som har vært sammen med en gutt på sammen alder i ca 5 år nå. jeg vill påstå at forholdet har vært rimelig ustabilt allerede fra første stund, dette fordi typen min er utrolig sjalu og egoistisk, noe som ofte fører til store og kanskje unødvendige krangler hvor vi roper og skriker til hverandre. Etter disse kranglene er det ofte jeg, eller alltid jeg som må "kryper til korset" å be om unnskylding. Et eksempel fra ikke så lenge siden hvor vi hadde kranglet pga kjæresten min sa til meg at han lå å sov, hvor det heller viste seg at han var sammen med sin x kjæreste! Da jeg fikk vite dette (jeg fikk vite det av min vennine) nektet han først for det, men så innrømte han at han hadde truffet x en sin, men fikk jeg noen unnskyldning? Nei! Han mente vi bare skulle glemme det, pga han angret så mye. Noe han alltid sier når han har gjort noe galt, og som oftes skjer dette i fylla. Jeg får ofte høre av vennene mine at jeg fortjener en mye bedre gutt enn han jeg er sammen med nå, men problemet mitt er at jeg klare ikke å gi slipp på han. Jeg vet innerst inne at jeg kan faktisk få det mye bedre, men jeg klare bare ikke å gi slipp han. Hvergang vi har kranglet å jeg er skuffet å lei meg, så ringer han å vill være med meg å alt er det samme gamle igjen. - intil neste gang det skjer noe. Det virker som jeg er avhening av han, mens han derimot kan gjøre hva han vill uten noen konsekvenser. Unasett hvilke "feil" han gjør, så er jeg jo der fremdeles. - Fordi jeg ikke klarer å gi slipp på han. Har tenkt tanken å gå å snakke med en psykolog/rådigiver, men tror det kan være å overdrive litt? jeg vet ikke. Vet bare at det hadde vært godt for meg å fått hukomelses slik at jeg kunna glemt disse 5 årene. Håper du kan hjelpe meg, gi meg råd om hva jeg skal gjøre. På forhånd takk!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Først må du vite hva du ønsker skal bli resultatet. OM du ønsker hjelp til å gjøre det slutt, kan en psykolog sikkert hjelpe deg.

Skrevet

Først må du vite hva du ønsker skal bli resultatet. OM du ønsker hjelp til å gjøre det slutt, kan en psykolog sikkert hjelpe deg.

jeg ønsker å være ilag med han. ønsker at han skaø forandre seg, med vill det noen gang skje? tviler på det. etter 5 år så er det jo så og si bevist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...