Gå til innhold

Er jeg for lite sjalu?

Gjest Hva vet inte jag?

Anbefalte innlegg

Gjest Hva vet inte jag?
Skrevet

Jeg har mange ganger fått høre at jeg tolererer mye som mine venninner ikke ville ha gjort.

Nå nylig kom en dame bort til meg og sa hun hadde en utsvettet skjorte som hun engang hadde fått av min mann. Hun lo og sa det var kun for moro skyld. Mine venninner sier de hadde blitt sinte om det hadde vært deres mann. Jeg derimot ser det komiske i det og føler ikke det snev av sjalusi. Er jeg normal eller?

Gjest Hva vet inte jag?
Skrevet

Svett T-skjorte?

Er han en kjent Rockeartist eller?haha

Nei, lite rock :-). Mange andre grunner til å ha svett skjorte :)

Skrevet

Nei, lite rock :-). Mange andre grunner til å ha svett skjorte :)

Hmm, men å gi den bort, da gitt.

Synes" saken" er litt rar jeg og da klarer jeg ikke å ta stilling til om du er for lite sjalu.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Jeg ville nå i det minste vært litt nysgjerrig på i hvilken sammenheng hun fikk den skjorta? Det hørtes jo litt merkelig ut at du ikke ønsker et svar.

Skrevet

Hvis mannen din er en tidligere fotballspiller eller annen "kjendis" så er det ikke så rart. De møter jo massevis av folk oppigjennom karrieren og har sikkert gitt fra seg mange utsvettede skjorter.

Skrevet

Syntes at du takler det fint med humor. Det viser at du er trygg på deg selv, og tar vare på deg selv, og ikke la deg vippe av pinnen så lett. Flott , lykke til videre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...