Gå til innhold

mening med elendig liv

Anbefalte innlegg

Gjest la oss slippe
Skrevet

hva er mening med livet når det består av bare sykdom å elendighet????

Skrevet

Man kan virkelig lure på det av og til. Jeg spør meg selv til sider. Men jeg ser på det som svært viktig for ens livskvalitet å skaffe seg andre inntrykk enn de man får av sykdommen sin så langt det er mulig! Prøve å finne noe som er fengende. Kanskje faktisk unngå å omgi seg med mye psykiatri om det er det man sliter mest med. Personlig synes jeg nemlig det kan bli overdose å gå på de dagsentra/treffsteder for mennesker med psykiske problemer. Jeg liker å være sammen med friske folk som behandler meg som et vilket som helst annet menneske, ha hobbyer som jeg dyrker etter beste evne. Får man en drittperiode, så må man kanskje ta en pause. Likevel er det i den pausen kanskje godt å tenke på at man kan komme igang igjen med det tross alt! Toget er ikke kjørt! Jeg sleit skikkelig i sommer, alt dreide seg etter hvert om alkohol og jeg klarte ikke gjøre noe av de tingene jeg liker, men med hjelp har jeg kommet over den kneika nå - og synes det er skjønt å dyrke hobbyer igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...