Gå til innhold

Kule støvletter

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Ja, de jeg linket til får man tak i på DNA. Men kom med litt mer detaljer om hva du er ute etter når du har tid :-)

Men se på tråden min - vet du hvor de har et godt utvalg av Tecnica moon boots? Blir det 20 minus igjen i vinter så er disse de eneste jeg synes holder meg varm :)

''Ja, de jeg linket til får man tak i på DNA. Men kom med litt mer detaljer om hva du er ute etter når du har tid :-)''

Tenker bare noen elegante og kule høyhælte sko - men de må ikke være så aller verst komfortabelt heller, klarer ikke noe som er altfor smalt/trangt eller har dårlig såle/hæl. Men har ikke klar formening om farge, materialer eller annet :-). Jeg bør som sagt kunne prøve før jeg kjøper.

''Men se på tråden min - vet du hvor de har et godt utvalg av Tecnica moon boots? ''

Aner ikke, dessverre.'

Fortsetter under...

• Svar 123
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

35

• cathlin

12

• Mary Poppins

7

• candyqueen_83

5

''Ja, de jeg linket til får man tak i på DNA. Men kom med litt mer detaljer om hva du er ute etter når du har tid :-)''

Tenker bare noen elegante og kule høyhælte sko - men de må ikke være så aller verst komfortabelt heller, klarer ikke noe som er altfor smalt/trangt eller har dårlig såle/hæl. Men har ikke klar formening om farge, materialer eller annet :-). Jeg bør som sagt kunne prøve før jeg kjøper.

''Men se på tråden min - vet du hvor de har et godt utvalg av Tecnica moon boots? ''

Aner ikke, dessverre.'

''Tenker bare noen elegante og kule høyhælte sko - men de må ikke være så aller verst komfortabelt heller, klarer ikke noe som er altfor smalt/trangt eller har dårlig såle/hæl. Men har ikke klar formening om farge, materialer eller annet :-). Jeg bør som sagt kunne prøve før jeg kjøper.''

Jah her var det ikke mye å gå etter.. Jeg tror du får ta deg en shoppingrunde jeg ;) Shu's på Skøyen har veldig mye fint!:-)

Gjest Elextra

''Tenker bare noen elegante og kule høyhælte sko - men de må ikke være så aller verst komfortabelt heller, klarer ikke noe som er altfor smalt/trangt eller har dårlig såle/hæl. Men har ikke klar formening om farge, materialer eller annet :-). Jeg bør som sagt kunne prøve før jeg kjøper.''

Jah her var det ikke mye å gå etter.. Jeg tror du får ta deg en shoppingrunde jeg ;) Shu's på Skøyen har veldig mye fint!:-)

Hehe, du har rett, problemet er at jeg aldri har tid, derfor forsøker jeg snarveier via nettet, dol og deg :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...