Gå til innhold

Jeg er så stygg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så stygg at jeg får lyst til å ta livet mitt... ser jo helt grusom ut... har alltid fått avslag av kvinner, og jeg skjønner hvorfor.

Sier ikke at jeg kommer til å ta livet mitt, men, det er vel kanskje et psykiatrisk problem om man har lyst til det pga. sitt utseende?

Skrevet

Man må gjøre det beste ut av det utseendet man har fått utdelt, og gjør man det så er man pen nok!

Dra til frisøren og be dem fikse en sveis de mener kan passe deg, be om hudpleieråd i hudpleiesalong (dersom du er plaget av uren hud), finn en butikk der du kan få hjelp til å velge antrekk som passer deg og din kropp - og slutt å tenke at du ser stygg ut. Utseendet er vel ofte det første folk legger merke til, men etterhvert som man blir kjent med personen er det andre ting man "ser". Det verste er folk som synes synd på seg selv og som klager og syter... Greier man å være oppmerksom mot andre og prate hyggelig med folk uten å klenge, så er man et langt stykke på vei til å bli likt av en av det motsatte kjønn :)

Lykke til :)

Skrevet

Det er ikke sikkert at du egentlig er så stygg, men siden du selv tror det vil det påvirke selvtilliten din. Og dårlig selvtillit kan føre til at en er unnvikende i kontakt med andre, og dermed skapes det skepsis istedetfor interesse.

Bare en innskytelse.

Utover dette finnes det hjelp, slik togli beskriver, og enda en mulighet, nemlig body dysmorphic disorder, hvor helt normalt utseende personer ser et vrengebilde av seg selv i speilet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder

Skrevet

Det er ikke sikkert at du egentlig er så stygg, men siden du selv tror det vil det påvirke selvtilliten din. Og dårlig selvtillit kan føre til at en er unnvikende i kontakt med andre, og dermed skapes det skepsis istedetfor interesse.

Bare en innskytelse.

Utover dette finnes det hjelp, slik togli beskriver, og enda en mulighet, nemlig body dysmorphic disorder, hvor helt normalt utseende personer ser et vrengebilde av seg selv i speilet.

http://en.wikipedia.org/wiki/Body_dysmorphic_disorder

Jeg ser jo helt grusomt ut. Som en nazist...

Gjest et godt råd
Skrevet

Fjern barten og ta av deg uniformen.

Skrevet

Og hvordan ser en nazist ut?

Skrevet

Det finnes da pene nazister?

Men hvis du virkelig er så stygg som du sier, kan du jo konsentrere deg mer om å utvikle sjarmen. Det spiller ikke så stor rolle om man er lite pen hvis man er morsom og sjarmerende. De som får andre til å le, virker ofte som en magnet.

Skrevet

Det finnes da pene nazister?

Men hvis du virkelig er så stygg som du sier, kan du jo konsentrere deg mer om å utvikle sjarmen. Det spiller ikke så stor rolle om man er lite pen hvis man er morsom og sjarmerende. De som får andre til å le, virker ofte som en magnet.

Helt enig!

Jeg har en kompis som ikke er noe særlig å se på, men med en gang han åpner munnen blir han verdens mest sjarmerende mann :)) Er veldig glad i ham :)

Skrevet

Helt enig!

Jeg har en kompis som ikke er noe særlig å se på, men med en gang han åpner munnen blir han verdens mest sjarmerende mann :)) Er veldig glad i ham :)

Ja, ikke sant?

Hvis man tenker på kjæreste, må jo denne like hele personen inklusive ens utseende, men det trenger heldigvis ikke bety at det må være pent. Og det er sant at den man er glad i blir tiltrekkende. En frase, men sant.

Skrevet

Ja, ikke sant?

Hvis man tenker på kjæreste, må jo denne like hele personen inklusive ens utseende, men det trenger heldigvis ikke bety at det må være pent. Og det er sant at den man er glad i blir tiltrekkende. En frase, men sant.

Veldig sant :)

Jeg har flere guttevenner som jeg ikke syntes var pene før jeg ble kjent med dem - nå synes jeg de ser attraktive ut :)

Skrevet

Veldig sant :)

Jeg har flere guttevenner som jeg ikke syntes var pene før jeg ble kjent med dem - nå synes jeg de ser attraktive ut :)

Men det gjelder nok ikke meg...... tror jeg..... er ikke "fin" i personligeten...

Skrevet

Vannkjemmet svart hår med sideskill og en liten, svlang bart?

Skrevet

Men det gjelder nok ikke meg...... tror jeg..... er ikke "fin" i personligeten...

Da er du hvertfall oppmerksom på et problem, og dermed kan du gjøre noe med det.

Skrevet

Hvorfor har du ingen "fin" personlighet?

Forøvrig er mye gjort dersom man greier å vende negative ting til det positive... Da endres også personligheten til det bedre.

Gjest sarah jessica
Skrevet

Hvorfor har du ingen "fin" personlighet?

Forøvrig er mye gjort dersom man greier å vende negative ting til det positive... Da endres også personligheten til det bedre.

Godt poeng!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...