Gjest jamdgpta Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Skyting: Hvilket forbund? Hvilke øvelser? det har du da ikke noe med hvor hun bor!!!??? 0 Siter
Angustia Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Utrolig slitsom hobby. ''Utrolig slitsom hobby.'' Hehe, signeres! Er aktiv utøver av denne hobbyen for tida ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Skyting: Hvilket forbund? Hvilke øvelser? Jeg vil helst ikke si hvilken forbund ettersom jeg da ganske konkret forteller hvor jeg bor :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Flere, men siden barn nummer to kom til er de satt i bero. 0 Siter
Gjest pardini Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Jeg vil helst ikke si hvilken forbund ettersom jeg da ganske konkret forteller hvor jeg bor :-) Ok. da er det ikke Norges Skytterforbund eller NFPS da de har klubber i hele landet. NB. Med forbund mente jeg ikke klubb som er noe helt annet. Med forbund mener vi den landsdekkende organisasjonen. 0 Siter
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Den største hobbyen de siste to årene har vært gammelmannssporten golf. Nå begynner det å bli gøy og det er sosialt. Vi er en gjeng som reiser på turer, også til utlandet for å spille golf. Neste gang skal vi til Marokko. Ellers vet jeg ikke om jeg kan kalle det hobby, men jeg liker å gå på ski og kjøre alpin. Lese bøker er en annen hobby. 0 Siter
Babette Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Spiller revy, leser bøker, løper. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Skyting: Hvilket forbund? Hvilke øvelser? Jeg tenkte du mente klubb siden jeg ikke helt skjønte hvilken interesse du kan ha av å vite hvilken forbund :-) NSF - og klubben inneholder navnet til et konkret sted så det vil jeg helst ikke si Driver kun med baneskyting, ikke felt. 0 Siter
cathlin Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 ''Utrolig slitsom hobby.'' Hehe, signeres! Er aktiv utøver av denne hobbyen for tida ;-) Jepp. Lurer på om joggesko er godt til frokost. Ristet med ost på. 0 Siter
Sør Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jepp. Lurer på om joggesko er godt til frokost. Ristet med ost på. Er du også på en sånn labkarbo-greie nå? ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
cathlin Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Er du også på en sånn labkarbo-greie nå? ;-) Med vennlig hilsen Jeg er på low-tech eller noe sånt. 0 Siter
....AV Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Spiller et instrument i orkester. 0 Siter
Angustia Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Jepp. Lurer på om joggesko er godt til frokost. Ristet med ost på. LOL! Ja, må prøve å finne alternative bruksområder før de mugner :-D Send en rapport etter måltidet, da :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.