Gå til innhold

Har du en hobby?

Gjest Tegner og maler

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil helst ikke si hvilken forbund ettersom jeg da ganske konkret forteller hvor jeg bor :-)

Ok. da er det ikke Norges Skytterforbund eller NFPS da de har klubber i hele landet.

NB. Med forbund mente jeg ikke klubb som er noe helt annet. Med forbund mener vi den landsdekkende organisasjonen.

Gjest Nickløsheletiden

Den største hobbyen de siste to årene har vært gammelmannssporten golf. Nå begynner det å bli gøy og det er sosialt. Vi er en gjeng som reiser på turer, også til utlandet for å spille golf. Neste gang skal vi til Marokko.

Ellers vet jeg ikke om jeg kan kalle det hobby, men jeg liker å gå på ski og kjøre alpin. Lese bøker er en annen hobby.

Skyting: Hvilket forbund? Hvilke øvelser?

Jeg tenkte du mente klubb siden jeg ikke helt skjønte hvilken interesse du kan ha av å vite hvilken forbund :-)

NSF - og klubben inneholder navnet til et konkret sted så det vil jeg helst ikke si :) Driver kun med baneskyting, ikke felt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...