Gå til innhold

Illeluktende samt stor mengde utlod

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker
Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 21 år. Har hatt et problem med underlivet i det siste men har ikke vært på legen og sjekket det enda. Det har seg sånn at jeg for et par måneder siden glemte av at jeg hadde i en tampong, og hadde ubeskyttet sex med denne i. Jeg oppdaget det naturligvis etterhvert, og når jeg tok ut tampongen hadde jeg hatt den i i nærmere et døgn. Siden den gang har jeg hatt: - Veldig flytende, helt hvit utflod - Stor mengde utflod - Veldig(!) illeluktende utflod og mensenblod - Det hjelper ikke dusje, for jeg kan gå ut av dusjen, også går det maks 2 min før ny utflod har "komt ut", og da er lukten der. - Har hatt en del smerter i mage/underliv. Kan dette være noe kjønnssykdomsrelatert?(hadde som sagt ubeskyttet sex, selv om det gikk kort tid før jeg oppdaget tampongen). Kan det evt. være sopp eller noe annet bakterielt? Det var problem nr. 1. Problem nr. 2: Jeg går på p-piller, av merket yasmine. Har hørt en del dårlig om dette merket, at mange leger ikke anbefaler å gå på et da det er det "farligste" merket. Stemmer dette?

Skrevet

Jeg vet ikke hva det kan være, men hvis det er sånn at du blør bør du ta deg en tur til legen. Det er verre å gå lenge med noe ubehandlet enn å snakke med en lege. Gå til en kvinnelig lege hvis du syns det er ubehagelig å vise underlivet til en mann.

Gjest luftslott
Skrevet

Høres ut som du kan ha fått en infeksjon? Her må du bare komme deg til legen så de kan ta en prøve av sekretet og gi deg riktig behandling. Ikke utsett det, det blir ikke bedre av seg selv!

Skrevet

Kanskje du har fått sykdommen Bakteriell vaginose.

Prøv å lese om den og oppsøk legen din.

Skrevet

Du må komme deg til legen, for dette går nok ikke over av seg selv. Jeg synes det høres ut som det kan være bakteriell vaginose du har fått.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...