Gå til innhold

Utdannelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å få en jobb du trives med vel :o) Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling.

Skrevet

1) Å få jobbe med noe interessant.

2) Å få intellektuell stimulering.

3) Å bli utdannet (som er et poeng i seg selv).

4) Jobbsikkerhet, og mindre sjanse for uførhet enn for de uten utdanning.

5) Bedre sjanse for å forstå og fungere i samfunnet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Å få en jobb du trives med vel :o) Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling.

''Å få en jobb du trives med vel ''

Enig så langt :-)

''Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling.''

Nuvel, selv om jeg trives med det jeg gjør, og er opptatt av det langt utover normal arbeidstid, forbinder jeg det ikke først og fremst med "lyst" :-)

Skrevet

''Å få en jobb du trives med vel ''

Enig så langt :-)

''Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling.''

Nuvel, selv om jeg trives med det jeg gjør, og er opptatt av det langt utover normal arbeidstid, forbinder jeg det ikke først og fremst med "lyst" :-)

Jeg kjenner faktisk endel folk som trives veldig godt på jobben og har lyst til å gå dit. Men jeg kjenner også folk som har hatt samme jobben i snart 30 år, har trives godt, men er drittleie nå ;o)

Skrevet

1) Å få jobbe med noe interessant.

2) Å få intellektuell stimulering.

3) Å bli utdannet (som er et poeng i seg selv).

4) Jobbsikkerhet, og mindre sjanse for uførhet enn for de uten utdanning.

5) Bedre sjanse for å forstå og fungere i samfunnet.

Med vennlig hilsen

=)

Skrevet

Jeg kjenner faktisk endel folk som trives veldig godt på jobben og har lyst til å gå dit. Men jeg kjenner også folk som har hatt samme jobben i snart 30 år, har trives godt, men er drittleie nå ;o)

''Jeg kjenner faktisk endel folk som trives veldig godt på jobben og har lyst til å gå dit''

Har det slik jeg også, men samtidig er det så mye annet jeg har lyst til, for ikke å snakke om at jeg har lyst på mer tid som ikke er fastlagt på forhånd! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...