DOLemannen Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Hva er viktig med å få seg en utdannelse? 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Å få en jobb du trives med vel ) Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling. 0 Siter
Sør Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 1) Å få jobbe med noe interessant. 2) Å få intellektuell stimulering. 3) Å bli utdannet (som er et poeng i seg selv). 4) Jobbsikkerhet, og mindre sjanse for uførhet enn for de uten utdanning. 5) Bedre sjanse for å forstå og fungere i samfunnet. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Å få en jobb du trives med vel ) Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling. ''Å få en jobb du trives med vel '' Enig så langt :-) ''Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling.'' Nuvel, selv om jeg trives med det jeg gjør, og er opptatt av det langt utover normal arbeidstid, forbinder jeg det ikke først og fremst med "lyst" :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 ''Å få en jobb du trives med vel '' Enig så langt :-) ''Gjøre det du har lyst til og att på til få betaling.'' Nuvel, selv om jeg trives med det jeg gjør, og er opptatt av det langt utover normal arbeidstid, forbinder jeg det ikke først og fremst med "lyst" :-) Jeg kjenner faktisk endel folk som trives veldig godt på jobben og har lyst til å gå dit. Men jeg kjenner også folk som har hatt samme jobben i snart 30 år, har trives godt, men er drittleie nå ;o) 0 Siter
DOLemannen Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 1) Å få jobbe med noe interessant. 2) Å få intellektuell stimulering. 3) Å bli utdannet (som er et poeng i seg selv). 4) Jobbsikkerhet, og mindre sjanse for uførhet enn for de uten utdanning. 5) Bedre sjanse for å forstå og fungere i samfunnet. Med vennlig hilsen =) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Jeg kjenner faktisk endel folk som trives veldig godt på jobben og har lyst til å gå dit. Men jeg kjenner også folk som har hatt samme jobben i snart 30 år, har trives godt, men er drittleie nå ;o) ''Jeg kjenner faktisk endel folk som trives veldig godt på jobben og har lyst til å gå dit'' Har det slik jeg også, men samtidig er det så mye annet jeg har lyst til, for ikke å snakke om at jeg har lyst på mer tid som ikke er fastlagt på forhånd! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.