Gjest AtHomeMom Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Sukkerdøden av Unni Lindell Acid Row av Minette Walters Sovedukken - Jeffery Deaver Det knuste vinduet - Jeffery Deaver 0 Siter
Gjest knutemor Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Sukkerdøden av Unni Lindell Acid Row av Minette Walters Sovedukken - Jeffery Deaver Det knuste vinduet - Jeffery Deaver har lyst til å lese sukkerdøden men venter til pocketutgaven kommer. billigere 0 Siter
laban Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Jeg liker serien til Arnaldur Indridason, der handlingen er lagt til Island. Den første heter "Myren". Filmen som er basert på den boka, gikk også på TV for ikke så lenge siden. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 har lyst til å lese sukkerdøden men venter til pocketutgaven kommer. billigere Biblioteket? 0 Siter
Gjest knutemor Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Jeg liker serien til Arnaldur Indridason, der handlingen er lagt til Island. Den første heter "Myren". Filmen som er basert på den boka, gikk også på TV for ikke så lenge siden. ja jeg har også sansen for han. 0 Siter
Gjest knutemor Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Biblioteket? Har bestilt boka fra bibliotek men er visst nr 75 ¨på venteliste. Sånn er det ofte når det er nye og populære bøker. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Karin Alvteigen skriver bra krim. Det gjør Anne Holt også. Og Robin Cook. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Karin Alvteigen skriver bra krim. Det gjør Anne Holt også. Og Robin Cook. Anne Holt skriver da ikke bra krim?? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Anne Holt skriver da ikke bra krim?? Det syns jeg hun gjør. 0 Siter
Gjest AtHomeMom Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Det syns jeg hun gjør. Hmm, jaja - jeg har kanskje lest for mye kvalitetskrim til å se det... Anne Holt var liksom litt startbøker som fort gikk av interessen. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Anne Holt skriver da ikke bra krim?? Jo, det synes jeg hun gjør. Jeg har kost meg med flere av bøkene hennes. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 "Havfruen" med Camilla Läckberg *anbefales* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Leser akkurat nå Sort Messe av John Dickson Carr. Denne er svært festlig! Ellers er Håkan Nessers siste serie om kriminalbetjent Barbarotti noe av det bedre innen genren. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Leser akkurat nå Sort Messe av John Dickson Carr. Denne er svært festlig! Ellers er Håkan Nessers siste serie om kriminalbetjent Barbarotti noe av det bedre innen genren. ''Sort Messe av John Dickson Carr'' Den er ganske gammel, ikke sant? Mener jeg leste den i mine yngre dager ;-) 0 Siter
Gjest Ny forfatter Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Denne er bra http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=4811746 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 ''Sort Messe av John Dickson Carr'' Den er ganske gammel, ikke sant? Mener jeg leste den i mine yngre dager ;-) Jepp, den begynner å dra på åra, men tatt i betraktning at nesten all krim som skrives i dag, i hvert fall her til lands, ser ut til å være skrevet av forfattere som alle har lest den samme boka, nemlig: Hvordan skrive krim som selger for dummies, punkt 1, 2, 3, 4 og 5 - Følg punktene Slavisk!", så er ikke det så galt. 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Hmm, jaja - jeg har kanskje lest for mye kvalitetskrim til å se det... Anne Holt var liksom litt startbøker som fort gikk av interessen. Jeg er litt enig med deg, de 2-3 første bøkene hennes var bra, men så ble det noen "lærvbøker" som det så ut som gikk vel fort. Har du både dårlig historie og dårlig språk - da blir krim kjedelig. Men nå har hun tatt seg opp igjen, fått litt mer tid kanskje? :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Jepp, den begynner å dra på åra, men tatt i betraktning at nesten all krim som skrives i dag, i hvert fall her til lands, ser ut til å være skrevet av forfattere som alle har lest den samme boka, nemlig: Hvordan skrive krim som selger for dummies, punkt 1, 2, 3, 4 og 5 - Følg punktene Slavisk!", så er ikke det så galt. Nei, jeg husker den som spennende! 0 Siter
Gjest movenpink Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Her kommer det 3 krimmer du bare MÅ lese!!! De er riktignok ikke for den lettskremte Kjempespennende alle 3! ) Kvinnen i buret av Jussi Adler Olsen Andres nød av Val McDermid Gutten i kofferten av Lene Kaaberbøl, Agnete Friis Hilsen bokormen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.