Gå til innhold

Julekalender til mann på 40:))

Anbefalte innlegg

Gjest kalenderpiken
Skrevet

Jepps, i år har jeg lyst til og overraske mannen min med julekalender... 24 små pakker:)

Men noen som har gode tips til meg eller?

Må jo begynne nå, slikt har en tendens til og koste litt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deo, sokker, en stilig boxer, godis, penger, massasje, en dvd, en ølboks :P

Skrevet

Ei kasse øl...

Nei helt ærlig - det kunne ikke ramle meg inn å lage julekalender til mannen min, og jeg tror han hadde blitt kjempepinlig berørt om jeg hadde gjort det. Dessuten er det ei kostnadsside ved dette som blir altfor høy om det skal være noe med mening. Ræl har man jo strengt tatt nok av.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ei kasse øl...

Nei helt ærlig - det kunne ikke ramle meg inn å lage julekalender til mannen min, og jeg tror han hadde blitt kjempepinlig berørt om jeg hadde gjort det. Dessuten er det ei kostnadsside ved dette som blir altfor høy om det skal være noe med mening. Ræl har man jo strengt tatt nok av.

He-he.

Hva med ting ala: -lapp som sier han får et kyss, en fyrstikk-eske som inviterer han på kino, annen dag kan det være en antydning til at du ønsker han skal legge seg tidlig i lag med deg.., eller at dere tar et glass vin midt i uka...

og den type ting?

Ting som bygger opp forholdet?

Kanskje han blir inspirert til å gjøre liknende?

Gjest Naiv optimist
Skrevet

He-he.

Hva med ting ala: -lapp som sier han får et kyss, en fyrstikk-eske som inviterer han på kino, annen dag kan det være en antydning til at du ønsker han skal legge seg tidlig i lag med deg.., eller at dere tar et glass vin midt i uka...

og den type ting?

Er det lov å snike inn lapper med støvsuging, vinusvask og sånn også???

Skrevet

Går sikkert greit det, hvis belønningen i etterkant står i stil med oppgaven!

Skrevet

He-he.

og den type ting?

Slike ting kommuniserer vi gjerne med ord, så en julekalender synes noe malplassert.

For all del, de som har slikt å gjøre må jo bare gjøre det, men her i huset ville det blitt helt merkelig.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Yes!

Det var jo lurt. :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Slike ting kommuniserer vi gjerne med ord, så en julekalender synes noe malplassert.

For all del, de som har slikt å gjøre må jo bare gjøre det, men her i huset ville det blitt helt merkelig.

Vi har heller ikke slik kalender. jeg bare lekte med tanken pga innlegget til trådstarter.

Skrevet

Kondom med jordbærsmak eller annet smårask fra Kondomeriet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...