Gjest kalenderpiken Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Jepps, i år har jeg lyst til og overraske mannen min med julekalender... 24 små pakker:) Men noen som har gode tips til meg eller? Må jo begynne nå, slikt har en tendens til og koste litt:) 0 Siter
meg__123! Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 deo, sokker, en stilig boxer, godis, penger, massasje, en dvd, en ølboks 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Ei kasse øl... Nei helt ærlig - det kunne ikke ramle meg inn å lage julekalender til mannen min, og jeg tror han hadde blitt kjempepinlig berørt om jeg hadde gjort det. Dessuten er det ei kostnadsside ved dette som blir altfor høy om det skal være noe med mening. Ræl har man jo strengt tatt nok av. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Ei kasse øl... Nei helt ærlig - det kunne ikke ramle meg inn å lage julekalender til mannen min, og jeg tror han hadde blitt kjempepinlig berørt om jeg hadde gjort det. Dessuten er det ei kostnadsside ved dette som blir altfor høy om det skal være noe med mening. Ræl har man jo strengt tatt nok av. He-he. Hva med ting ala: -lapp som sier han får et kyss, en fyrstikk-eske som inviterer han på kino, annen dag kan det være en antydning til at du ønsker han skal legge seg tidlig i lag med deg.., eller at dere tar et glass vin midt i uka... og den type ting? Ting som bygger opp forholdet? Kanskje han blir inspirert til å gjøre liknende? 0 Siter
Gjest Naiv optimist Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 He-he. Hva med ting ala: -lapp som sier han får et kyss, en fyrstikk-eske som inviterer han på kino, annen dag kan det være en antydning til at du ønsker han skal legge seg tidlig i lag med deg.., eller at dere tar et glass vin midt i uka... og den type ting? Ting som bygger opp forholdet? Kanskje han blir inspirert til å gjøre liknende? Er det lov å snike inn lapper med støvsuging, vinusvask og sånn også??? 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Er det lov å snike inn lapper med støvsuging, vinusvask og sånn også??? Går sikkert greit det, hvis belønningen i etterkant står i stil med oppgaven! 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 He-he. Hva med ting ala: -lapp som sier han får et kyss, en fyrstikk-eske som inviterer han på kino, annen dag kan det være en antydning til at du ønsker han skal legge seg tidlig i lag med deg.., eller at dere tar et glass vin midt i uka... og den type ting? Ting som bygger opp forholdet? Kanskje han blir inspirert til å gjøre liknende? Slike ting kommuniserer vi gjerne med ord, så en julekalender synes noe malplassert. For all del, de som har slikt å gjøre må jo bare gjøre det, men her i huset ville det blitt helt merkelig. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Er det lov å snike inn lapper med støvsuging, vinusvask og sånn også??? Yes! Det var jo lurt. :-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Slike ting kommuniserer vi gjerne med ord, så en julekalender synes noe malplassert. For all del, de som har slikt å gjøre må jo bare gjøre det, men her i huset ville det blitt helt merkelig. Vi har heller ikke slik kalender. jeg bare lekte med tanken pga innlegget til trådstarter. 0 Siter
morsan Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Kondom med jordbærsmak eller annet smårask fra Kondomeriet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.