Gå til innhold

resistens

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.forskning.no/artikler/2010/august/256952

''– Omkring 30 prosent av de pasientene som lider av alvorlig depresjon, blir resistente overfor den medisinske behandlingen. Og det kan faktisk gi dem en kronisk depresjon, sier Bech.''

Jeg gikk og lurte på det tidligere i dag på grunn av at jeg har hatt en dårligere dag,

så leser jeg dette nå.

Er det slik at vi kan bli resistente overfor medisinene? Er det derfor vi

ikke blir helt bra selv om vi går på medisiner?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er en av de alvorligste bivirkningene ved å stadig begynne og slutte med medisiner. Dessverre vet ikke folk konsekvensene av alle meningsløse seponeringsforsøk.

Gjest men NHD svarer nok mer faglig her vil jeg tro...
Skrevet

vi må nok belage oss på å skifte medisiner i perioder, kroppen venner seg jo til alt mulig. verdensmester til å tilpasse seg

Skrevet

Det er en av de alvorligste bivirkningene ved å stadig begynne og slutte med medisiner. Dessverre vet ikke folk konsekvensene av alle meningsløse seponeringsforsøk.

Ok.

Det er kanskje fordi jeg nettopp hadde et seponeringsforsøk jeg

ikke har følt

meg helt bra i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...