Gå til innhold

Ai, ai, ai! Nå er det slutt på dolinga:/

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det bildet der skal illustrere datafjes, vil jeg tro lettpåvirkelige kvinner kommer til å sitte mer foran pc-en nå, ikke mindre.

''Hvis det bildet der skal illustrere datafjes, vil jeg tro lettpåvirkelige kvinner kommer til å sitte mer foran pc-en nå, ikke mindre.''

Hehe, vurderte å bytte jobb & kvitte meg med den nyanskaffa laptopen - men dette bildet fikk meg raskt på bedre tanker ;-)

''Hvis det bildet der skal illustrere datafjes, vil jeg tro lettpåvirkelige kvinner kommer til å sitte mer foran pc-en nå, ikke mindre.''

Hehe, vurderte å bytte jobb & kvitte meg med den nyanskaffa laptopen - men dette bildet fikk meg raskt på bedre tanker ;-)

Nettopp. :)

Annonse

''Hvis du sitter mesteparten av tiden og ser ned, blir halsmuskulaturen kortere og slappere, og til slutt får du dobbelthake, ''

Takk og pris for at dolingen typisk skjer tilbakelent i sofaen med maaskina på fanget/brystet!

Løsningsorienterte morsan til unnsetning:) Meget tilbakelent doling heretter. Kanskje det er et marked for takmonterte pc-storskjermer for forfengelige damer?;)

Annonse

Løsningsorienterte morsan til unnsetning:) Meget tilbakelent doling heretter. Kanskje det er et marked for takmonterte pc-storskjermer for forfengelige damer?;)

Ja, det hadde vært noe! :-) Problemet blir å få jobben med på att jeg må ha divan og takmontert pc - selv om jeg ikke dol'er der, sitter jeg jo foran pc'en hele dagen omtrent...;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...