Gå til innhold

Har alle mistet fornuften?

Anbefalte innlegg

Sitter paa en gresk oey og mangler diverse bokstaver her... Men jeg er pissur og foeler meg som den bitchen. Reiser med to venninner og de dro akkurat for aa spise middag med to lokale grekere. Aa det etter at grekerene festet HELE natt til i dag og saa nippet i vinglass. Er rimelig sjokkert egentlig for at de toerr... Ville dere ha saattet dere i en bil, men troette og smaabrisne ukjente grekere for aa reise til en annen kant av oeyen? Jeg sitter her aa hoeper de kommer tilbake i live...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/353843-har-alle-mistet-fornuften/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det ville jeg ikke ha gjort tror jeg. Bra at de er to da i det minste. Synes det er dårlig gjort av dem å dra fra deg også, dere tre burde holde sammen på ferieturen. Forstår at du er bekymret.

De tagg i over en time og alt i meg strittet, saa glad de dro uten meg. Maa gaa hjem 1 km alene i moerket, men foeler det er trygger4e enn aa bli med paa den heisaturen med ovetroette og smaabrisne sjaferer. aaa irrriterende men bokstavmangelen her...

De tagg i over en time og alt i meg strittet, saa glad de dro uten meg. Maa gaa hjem 1 km alene i moerket, men foeler det er trygger4e enn aa bli med paa den heisaturen med ovetroette og smaabrisne sjaferer. aaa irrriterende men bokstavmangelen her...

Synes det er tøft at du sto i mot!

Annonse

Synes det er tøft at du sto i mot!

Takk. Alle saa paa meg som overhysterisk og paranoid... Da har jeg heldigvis rett. Virker som normale normer liksom ikke teller i utlandet. Sjafoeren hadde ikke sovet et minutt i natt, setter sef til aa drikker vin og saa skal de ut paa tur. Ikke f! Naa skal jeg gaa min kilometer i moerket alene... Haaper jeg ikke blir overfalt :-) Men heller det enn aa sitte paa med ukjente, smaabrisne grekere...

Takk. Alle saa paa meg som overhysterisk og paranoid... Da har jeg heldigvis rett. Virker som normale normer liksom ikke teller i utlandet. Sjafoeren hadde ikke sovet et minutt i natt, setter sef til aa drikker vin og saa skal de ut paa tur. Ikke f! Naa skal jeg gaa min kilometer i moerket alene... Haaper jeg ikke blir overfalt :-) Men heller det enn aa sitte paa med ukjente, smaabrisne grekere...

Du kan ikke finne en taxi? Synes ikke den ensomme, mørke kilometeren din høres noe særlig ut :(

Ser ikke helt problemet. Er de skumle fordi de er grekere, eller fordi de var brisne? Siden du spør "om folk her hadde tatt sjansen".

Jeg ville ikke vært redd for grekerne, men det er veldig urutinert å sette seg inn i en bil med brisne sjåfører.

Ser egentlig ikke helt problemet med at kåte norske kvinner feier over grekere. Intet nytt under solen der.

Ser ikke helt problemet. Er de skumle fordi de er grekere, eller fordi de var brisne? Siden du spør "om folk her hadde tatt sjansen".

Jeg ville ikke vært redd for grekerne, men det er veldig urutinert å sette seg inn i en bil med brisne sjåfører.

Ser egentlig ikke helt problemet med at kåte norske kvinner feier over grekere. Intet nytt under solen der.

Jeg har ingen interesse av å innvolvere meg i en gresk romanse. Men fint for dem som liker slikt. Turen hjem gikk fint. Hadde gått knapt 15 meter da en bil stoppet og sjåføren lurte på hvor jeg skulle. Jeg svarte "home" og da kjørte han videre :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...