Gjest petterøes 3 Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 ja for å holde nervene i sjakk..... 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Næ. Bommer et trekk eller to på partay bare. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Røyking er ut. Etter at jeg nesten (klarer ikke helt ...) har slutta med festrøyken også (den faste slutta jeg med rundt røykeloven), har jeg ikke vært forkjøla en eneste gang. Nesten 2 år siden sist nå. Røyking er idioti. 0 Siter
Maya Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Men de holdes jo ikke i sjakk....Røyking gjør ikke noe bedre. Tvert i mot. Det er bare unnskyldningen man bruker for å fortsette. Been there, done that...gudsjelov greide jeg å slutte! Og det var overraskende enkelt. Jeg har røykt siden jeg var 15 år. Nå er jeg over 40, men sluttet for 9 mnd siden. Og skal ALDRI ta en røyk igjen! 0 Siter
Sør Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Røyking er ut. Etter at jeg nesten (klarer ikke helt ...) har slutta med festrøyken også (den faste slutta jeg med rundt røykeloven), har jeg ikke vært forkjøla en eneste gang. Nesten 2 år siden sist nå. Røyking er idioti. Q: Do you smoke after sex? A: I don't know! I've never looked! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. september 2010 Skrevet 27. september 2010 Q: Do you smoke after sex? A: I don't know! I've never looked! ;-) Med vennlig hilsen Jeg husker faktisk ikke om jeg røyker etter sex. 0 Siter
Gjest smokesmoke Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Holde nervene i sjakk med røyking??!! Hadde jeg hatt dårlige nerver og i tillegg røykt (og ikke greid å slutte), så hadde jeg vært en skjelvende vrakhaug av angst. 0 Siter
Gjest FruH Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Nei, jeg røyker ikke. Men mannen sprakk i en hektisk og stressende eksamensperiode i fjor, etter å ha vært røykfri i seks år. Men han røyker ikke mye da, fra 3-5 pr dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.