Gå til innhold

NHD: Tungpust?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, du skrev lenger nede at væskeballansen kunne være ute av lage ved langvarig oppkast. Jeg har også hatt diare over svært lang tid.

Jeg er veldig tungpust, kan dette være et symptom på en væskeballanse ute av kurs?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror heller det er en felles bakenforliggende faktor som gjør at du både er tungpust og har de andre symptomene. Det er på tide med en legesjekk i RL.

Skrevet

Jeg tror heller det er en felles bakenforliggende faktor som gjør at du både er tungpust og har de andre symptomene. Det er på tide med en legesjekk i RL.

Hei, fikk en legesjekk. Viser seg at jeg har en lungebetennelse. Så du hadde rett i at det lå noe bakenfor her :). Fikk litt kjeft for at jeg ikke hadde kommet før, har vel gått med dette siden slutten av august. Jeg har jo ikke tid til å være syk ;(. Har gått og sagt til meg selv at: Du er ikke syk, du skal stå på. Ja, ja, sånn kan det gå :0/

Gjest Dette var interesant.
Skrevet

Hmm, dette var litt interesant da jeg selv er veldig plaget med løs mage og må løpe på do flere ganger daglig. I det siste har jeg hatt både lungebetennelse og bronkitt. Jeg har ikke tenkt over sammenhengen.

Jeg ble litt nysgjerrig på hva du tenker på når du nevner en felles bakenforliggende faktor?

Tenker du på at tarmen ikke rekker å ta opp næring til kroppen og at kroppen av den grunn er mindre motstandsdyktig?

Vet at dette er utenfor ditt område så jeg forventer ikke svar, men blir veldig glad hvis du kan skrive hva du tenkte på, hvis det var noe spesielt du tenkte på.

Gjest Dette var...
Skrevet

Hei, fikk en legesjekk. Viser seg at jeg har en lungebetennelse. Så du hadde rett i at det lå noe bakenfor her :). Fikk litt kjeft for at jeg ikke hadde kommet før, har vel gått med dette siden slutten av august. Jeg har jo ikke tid til å være syk ;(. Har gått og sagt til meg selv at: Du er ikke syk, du skal stå på. Ja, ja, sånn kan det gå :0/

Hadde det noen sammenheng med det andre du er plaget med?

Skrevet

Hadde det noen sammenheng med det andre du er plaget med?

Litt, tror NHD må være synsk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...