Gjest winda Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Hei, du skrev lenger nede at væskeballansen kunne være ute av lage ved langvarig oppkast. Jeg har også hatt diare over svært lang tid. Jeg er veldig tungpust, kan dette være et symptom på en væskeballanse ute av kurs? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jeg tror heller det er en felles bakenforliggende faktor som gjør at du både er tungpust og har de andre symptomene. Det er på tide med en legesjekk i RL. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jeg tror heller det er en felles bakenforliggende faktor som gjør at du både er tungpust og har de andre symptomene. Det er på tide med en legesjekk i RL. Hei, fikk en legesjekk. Viser seg at jeg har en lungebetennelse. Så du hadde rett i at det lå noe bakenfor her . Fikk litt kjeft for at jeg ikke hadde kommet før, har vel gått med dette siden slutten av august. Jeg har jo ikke tid til å være syk ;(. Har gått og sagt til meg selv at: Du er ikke syk, du skal stå på. Ja, ja, sånn kan det gå :0/ 0 Siter
Gjest Dette var interesant. Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jeg tror heller det er en felles bakenforliggende faktor som gjør at du både er tungpust og har de andre symptomene. Det er på tide med en legesjekk i RL. Hmm, dette var litt interesant da jeg selv er veldig plaget med løs mage og må løpe på do flere ganger daglig. I det siste har jeg hatt både lungebetennelse og bronkitt. Jeg har ikke tenkt over sammenhengen. Jeg ble litt nysgjerrig på hva du tenker på når du nevner en felles bakenforliggende faktor? Tenker du på at tarmen ikke rekker å ta opp næring til kroppen og at kroppen av den grunn er mindre motstandsdyktig? Vet at dette er utenfor ditt område så jeg forventer ikke svar, men blir veldig glad hvis du kan skrive hva du tenkte på, hvis det var noe spesielt du tenkte på. 0 Siter
Gjest Dette var... Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Hei, fikk en legesjekk. Viser seg at jeg har en lungebetennelse. Så du hadde rett i at det lå noe bakenfor her . Fikk litt kjeft for at jeg ikke hadde kommet før, har vel gått med dette siden slutten av august. Jeg har jo ikke tid til å være syk ;(. Har gått og sagt til meg selv at: Du er ikke syk, du skal stå på. Ja, ja, sånn kan det gå :0/ Hadde det noen sammenheng med det andre du er plaget med? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Hadde det noen sammenheng med det andre du er plaget med? Litt, tror NHD må være synsk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.