Gå til innhold

HJELP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bulberblingsten.

LOL!!!

Og helikopter heter: Grossflapflap :)

Skrevet

Bulberblingsten.

Er det ikke litt slemt å svare slik? Folk spør jo sannsynligvis fordi de ikke vet.

Skrevet

Er det ikke litt slemt å svare slik? Folk spør jo sannsynligvis fordi de ikke vet.

Jeg tenkte kanskje at hun var i Tyskland og måtte fylle ut en skademelding eller noe sånt, og det er drøyt hvis det kun er vi i Norge som skal ha morsomme skademeldinger, så jeg synes absolutt ikke det er stygt å spre litt glede i Tyskland. De har vært igjennom så mye.

Skrevet

Bulberblingsten.

Du kunne faktisk risikert at jeg hadde trodd deg ;-P

Skrevet

Du kunne faktisk risikert at jeg hadde trodd deg ;-P

Er ikke spesielt stø i tysk jeg heller, så hvem vet - kanskje jeg trodde det selv. ;)

Skrevet

Er ikke spesielt stø i tysk jeg heller, så hvem vet - kanskje jeg trodde det selv. ;)

Hehe, ikke så verst å innrømme det iallefall ;-P

Skrevet

Hehe, ikke så verst å innrømme det iallefall ;-P

Jeg synes for øvrig tyskerne burde vurdere å kalle nødblink for bulberblingsten. Det er et bra ord!

Skrevet

Jeg synes for øvrig tyskerne burde vurdere å kalle nødblink for bulberblingsten. Det er et bra ord!

Og nå grubler jeg vettet av meg for å skjønne hva "bulber" egentlig betyr... Tør nesten ikke å spørre *rødme*

Skrevet

Og nå grubler jeg vettet av meg for å skjønne hva "bulber" egentlig betyr... Tør nesten ikke å spørre *rødme*

Da kan jeg trøste deg med at det kun var et ord som åpenbarte seg i min fucka opp hjerne i det øyeblikket jeg så spørsmålet. ;)

Skrevet

Da kan jeg trøste deg med at det kun var et ord som åpenbarte seg i min fucka opp hjerne i det øyeblikket jeg så spørsmålet. ;)

*puster innmari lettet ut*

Skrevet

HAHA!! :-)

Husker jeg leste det i et tegneserieblad i Tyskland da jeg var liten. Syntes det var hysterisk morsomt, og bet meg tydeligvis merke i det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...