jubalong70 Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Bulberblingsten. LOL!!! Og helikopter heter: Grossflapflap 0 Siter
Gjest bulber Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Bulberblingsten. Er det ikke litt slemt å svare slik? Folk spør jo sannsynligvis fordi de ikke vet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Er det ikke litt slemt å svare slik? Folk spør jo sannsynligvis fordi de ikke vet. Jeg tenkte kanskje at hun var i Tyskland og måtte fylle ut en skademelding eller noe sånt, og det er drøyt hvis det kun er vi i Norge som skal ha morsomme skademeldinger, så jeg synes absolutt ikke det er stygt å spre litt glede i Tyskland. De har vært igjennom så mye. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Bulberblingsten. Du kunne faktisk risikert at jeg hadde trodd deg ;-P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Du kunne faktisk risikert at jeg hadde trodd deg ;-P Er ikke spesielt stø i tysk jeg heller, så hvem vet - kanskje jeg trodde det selv. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Er ikke spesielt stø i tysk jeg heller, så hvem vet - kanskje jeg trodde det selv. Hehe, ikke så verst å innrømme det iallefall ;-P 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Hehe, ikke så verst å innrømme det iallefall ;-P Jeg synes for øvrig tyskerne burde vurdere å kalle nødblink for bulberblingsten. Det er et bra ord! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Jeg synes for øvrig tyskerne burde vurdere å kalle nødblink for bulberblingsten. Det er et bra ord! Og nå grubler jeg vettet av meg for å skjønne hva "bulber" egentlig betyr... Tør nesten ikke å spørre *rødme* 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 LOL!!! Og helikopter heter: Grossflapflap HAHA!! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Og nå grubler jeg vettet av meg for å skjønne hva "bulber" egentlig betyr... Tør nesten ikke å spørre *rødme* Da kan jeg trøste deg med at det kun var et ord som åpenbarte seg i min fucka opp hjerne i det øyeblikket jeg så spørsmålet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. september 2010 Skrevet 28. september 2010 Da kan jeg trøste deg med at det kun var et ord som åpenbarte seg i min fucka opp hjerne i det øyeblikket jeg så spørsmålet. *puster innmari lettet ut* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 HAHA!! :-) Husker jeg leste det i et tegneserieblad i Tyskland da jeg var liten. Syntes det var hysterisk morsomt, og bet meg tydeligvis merke i det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.